قایق بادی مارینر پرو بست وی bestway 65044

Bestway 65044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
14,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی مارینر پرو بست وی bestway 65044 نمونه ای بی نظیر و حرفه ای برای گذراندن وقت در مسیر آب های آرام می باشد که از بدنه ای اصل و اورجینال تشکیل شده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده خریداری کرد و سفارش داد و در نتیجه در موقعیت های مختلف به بهره مندی از آن اقدام نمود. قایق بادی محصولی پر کاربرد و منحصر به فرد است که برای یک فرد و یا تعدادی از افراد یک خانواده و یا دوستان خریداری می شود. این محصول با توجه به ابعادی که دارد سه نفره بوده است و توانایی مقاومت در برابر وزن سه فرد به طور همزمان را دارد. از این رو می توان با خیالی آسوده یک محصول منحصر به فرد و کاربردی را به دست آورد و در نتیجه از وجود آن بهره مند شد. جنس بدنه قایق بادی مد نظر وینیل می باشد تا میزان سازگاری زیادی را ارائه کند و در نتیجه بتوان نسبت به استفاده طولانی مدت از این محصول اقدام کرد. 

همچنین ساختار آن در بخش کف بادی بوده است و میزان راحتی زیادی را به وجود می آورد و همچنین به راحتی راه اندازی و نصب می شود. این محیط بی نقص و حرفه ای همواره قادر به ایجاد بهترین موقعیت برای علاقه مندان است تا بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند و در طولانی مدت از وجود این قایق بادی بهره مند شوند. محصول دارای امکان نصب موتور بر روی خود می باشد و در واقع دارای پایه موتور است تا کسانی که قصد تبدیل کردن آن به قایق موتوری را دارند دچار مشکل نشوند و چنین امکانی برای آن ها وجود داشته باشد. رنگبندی بدنه بسیار ساده و خاص است که در نظر عده زیادی از علاقه مندان بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد. در نتیجه هر یک از کسانی که به دنبال خرید قایق بادی منحصر به فرد بر حسب نیاز و شرایط خود می باشند می توانند آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنند.

نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 291 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کیسه حمل اشیا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...