قایق بادی هیدروفورس بست وی bestway 65118

Bestway 65118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
13,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی هیدروفورس بست وی bestway 65118 حرفه ای ترین محصولی است که در گروه قایق بادی کایاک قرار دارد و دارای ظرفیت یک نفره می باشد. برای قرار گیری یک فرد در داخل این محصول نشیمن و تکیه گاه استاندارد و راحتی ایجاد شده است که می توان بدون مشکل و به راحتی در داخل آن قرار گرفت و از وجود آن بهره مند شد. در بخش جلویی قایق بادی دستگیره ای ایجاد شده است که می توان آن را به راحتی حرکت داد. به این صورت می توان آن را به راحتی وارد آب نمود و یا در صورت تمایل آن را از آب خارج کرد. پارو در بخش کناره محصول واقع شده است و می تواند ثابت و بدون حرکت در این قسمت قرار گیرد. در نتیجه به راحتی در دسترس قرار می گیرد و می تواند مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. 

از این رو بهترین مکان برای نصب پارو است تا از بروز خرابی و آسیب نیز در امان باشد و بتوان از آن نگه داری کرد. محصول مورد نظر بدنه ای سازگار دارد که در مقابل برخورد و ضربه مقاومت زیادی دارد و می توان از وجود آن بهره مند شد. این قایق بادی و حرفه ای که برند و اصل نیز می باشد با بهترین متریال ساخته شده است و می تواند دارای طول عمر بالا باشد. چنانچه تمایل به داشتن قایق بادی هیدروفورس بست وی bestway 65118 دارید می توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید و در اوقات فراغت خود در زمان رفتن به محیط های آبی لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...