قایق بادی کودک سبز رنگ bestway 34037

Bestway 34037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی کودک سبز رنگ bestway 34037 بهترین و فانتزی ترین محصولی است که برای حضور در محیط های آبی جهت سرگرم کردن کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول طراحی فانتزی و جذاب دارد چرا که رویه آن از طرح های چاپی برخوردار می باشد و می توان زیبایی چشمگیری را از آن به دست آورد. بدنه این قایق بادی ضخامت زیادی دارد و در نتیجه طول عمر بالایی دارد و می توان از وجود آن در مدت زمان طولانی لذت برد. انواعی از این محصول وجود دارد که رنگبندی جذاب دارند که این محصول به رنگ سبز برای علاقه مندان به این رنگ طراحی و تولید شده است و نظر آن ها را به خود جلب می کند. 

رویه بدنه طرح های فانتزی حک شده است که ثابت و بدون تغییر می باشد و در گذر زمان و استفاده مداوم از محصول زیبایی و رنگبندی آن تغییر نخواهد کرد. تمامی مزیت های ایجاد شده در این قایق بادی تنها برای راحتی کودکان می باشد و سبب شده است که آن ها بتوانند اوقات خوشی را داشته باشند و از بهترین شرایط برخوردار گردند. قایق بادی که برای رده سنی کودکان ساخته شده است استاندارد و راحت می باشد و می تواند موقعیت ایمنی برای کودکان ایجاد سازد تا در مکان هایی که دارای آب های آرام می باشد اوقات خوشی برای آن ها رقم بخورد. جهت سفارش و خرید این نمونه از محصولات بادی و تفریحی که به همراه افراد نیز جا به جا می شود به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و از آن لذت ببرید.

 نوعتفریحی کودک
 برند بست وی
 طول 102 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 نوع رویه طرح دار
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...