قایق بادی کودک قرمز bestway 34037

Bestway 34037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی کودک قرمز bestway 34037 یکی از بهترین محصولات بادی برای کودکان است که با قیمت ارزان برای خرید علاقه مندان آماده می باشد. این محصول از سازگاری زیادی برخوردار است که بیش تر آن را مناسب کودکان کرده است و می تواند در طول عمر بالا برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. بدنه از جنس با کیفیت وینیل می باشد که دارای مزیت های مختلف است. مهم ترین مزیت این محصول داشتن طول عمر و سازگاری است و ایجاد قابلیت ضد حساسیت می باشد که استفاده در طی مدت زمان طولانی را میسر می سازد. از این رو بهترین گزینه برای استفاده کودکان است و با پوست بدن آن ها سازگار می باشد. 

طنابی به منظور حرکت آسان محصول در داخل آب بر روی بدنه قرار دارد که می تواند اوقات خوشی را برای علاقه مندان ایجاد سازد و در نتیجه بهترین گزینه برای کسانی باشد که به تنهایی تمایل به جا به جایی محصول دارند. از این رو کودکان بدون مشکل می توانند این محصول را به مسیر آب بسپارند و یا آن را از داخل آب خارج نمایند. مراقبت و نگه داری از قایق بادی شامل محافظت از بدنه آن می شود. به طوری که باید از بروز خرابی و سوراخ شدن بدنه جلوگیری کرد و محصول را بر روی سطوح صاف قرار داد. در صورت قرار گیری در ساحل نیز باید نسبت به بررسی محل مورد نظر اقدام کرد تا اشیاء تیز در محل نباشند تا بدنه را دچار خرابی کنند. خرید این محصول تنها از فروشگاه اینتکس امکان پذیر است.

 نوعتفریحی کودک
 برند بست وی
 طول 102 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 نوع رویه طرح دار
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...