قایق بادی 4 نفره جیمینی بست وی

bestway 65047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
75,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توجه : جهت خرید قایق بادی مدل جیمینی 5 نفره و یا قایق بادی جیمینی 4 نفره باید با هماهنگی پشتیبانی سایت سفارش خود را در سایت سعید اینتکس ثبت نمایید و بعد از پرداخت حدودا 40 روز بعد سفارش شما آماده تحویل می باشد. در حال حاضر این محصول فقط بصورت سفارشی به فروش می رسد.

محصولات مرتبط

قایق بادی 4 نفره جیمینی بست وی محصولی محبوب و پرطرفدار است که شرکت بست وی آن را عرضه کرده و با توجه به طراحی جذابی که از این محصول شاهد هستیم باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن یک قایق بادی تفریحی و ورزشی را خریداری نمایید. طراحی این قایق به گونه ای است که شما می توانید از ان برای سه نفر بزرگسال و یک کودک استفاده کنید به همین دلیل است که این محصول چهار نفره نامگذاری شده است. هم چنین از نظر جنس و کیفیت نیز این قایق بادی دارای ساختاری PVC با بهره مندی از الیاف شمعی می باشد و کف این قایق نیز از نوع دو لایه آلومینیومی ساخته شده که مزیت بزرگ این قایق بادی به شمار می رود.

قایق بادی 4 نفره جیمینی بست وی

دیگر خصوصیت خوبی که این قایق بادی داراست بهره مندی از طناب نجات در بخش های کناری این محصول است که قطعا در مواقع اضطراری می توانید از این طناب نیز در جهت حفظ ایمنی خود استفاده نمایید. هم چنین شرکت بست وی بر روی این محصول دو عدد پارو را هم قرار داده است که دیگر نیاز به تهیه مجزای این موارد نیز نخواهید داشت. بهره مندی از پمپ باد نیز برای راحتی در راه اندازی این محصول یکی دیگر از امکانات خوب این قایق بادی جیمینی به شمار می رود. شما هم چنین می توانید موتور قایق را هم بر روی این محصول نصب کرده و با شتاب بسیار زیاد از این کالا استفاده کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این محصول از سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم می باشد.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

 

قایق بادی 4 نفره جیمینی بست وی بهترین نمونه از قایق های بادی می باشد که دارای طول عمر بالا است. این محصول با داشتن مزیت های زیاد و منحصر به فرد سبب شده است که به جای قایق های دیگر مورد استفاده قرار گیرد و دارای طرفداران زیاد بوده است. با توجه به این موارد افراد می توانند این قایق بادی را با قیمت ارزان خریداری کنند و بهترین موقعیت را برای داشتن گشت و گذار در آب ها داشته باشند. استحکام بدنه در کنار کیفیت بالایی که دارد سبب جلب توجه علاقه مندان شده است که می توانند در تایم طولانی از ان استفاده کنند و دچار مشکل نشوند. قایق بادی بست وی مد نظر امکان نصب موتور بر روی بدنه دارد که در این صورت سرعت بالایی به خود می گیرد. در نتیجه افراد می توانند از آن هم به عنوان یک قایق بادی تفریحی استفاده کنند و هم به صورت قایق بادی ورزشی از داشتن آن لذت ببرند. محصول دارای ظرفیت 4 نفره می باشد که در نتیجه برای اعضای یک خانواده مد نظر قرار می گیرد. به این ترتیب محصولی کامل برای داشتن تفریحات آبی است که از مزیت های بسیار متعدد برخوردار می باشد.

قایق بادی 4 نفره جیمینی بست وی

جنس بخش های مختلف قایق بادی

برای ایجاد استحکام و سازگاری زیاد در زمان بهره مندی از قایق بادی بخش های مختلف بدنه از جنس های گوناگون تشکیل شده است تا میزان مقاومت آن را افزایش دهد و بتوان از وجود آن بهره کافی را برد. بدنه محصول از با کیفیت ترین بدنه بادی که پلاستیک فشرده پی وی سی می باشد تشکیل شده است. الیاف به کار رفته در آن نیز شمعی بوده است و می تواند میزان سازگاری را افزایش دهد. علاوه بر این موارد بخش کناری محصول از جنس پی وی سی برزنتی است که برای برخورد و ضربه به مکان های اطراف مقاومت کامل دارد. از این رو دچار آسیب نمی شود و می توان از داشتن آن لذت برد. برای استفاده طولانی مدت از قایق بادی بر روی سطح آب ها کف محصول از جنس پی وی سی دو لایه آلومینیومی بوده است که میزان سازگاری زیادی را ایجاد کرده است و می توان از بخش غیر قابل نفوذ بدنه بهره مند شد. از این قسمت هیچ گونه آب و رطوبت وارد نمی شود و در واقع بدنه ای کاملا غیر قابل نفوذ ایجاد خواهد شد. به همین خاطر است که میزان استفاده از این محصول در مقایسه با سایر محصولات بیش تر می باشد.

دارای پمپ باد دستی

برای راه اندازی در کم ترین زمان و به آسان ترین صورت پمپ باد دستی در کنار محصول وجود دارد که افراد می توانند به راحتی بدنه قایق بادی را راه اندازی نمایند. در نتیجه بدون مشکل استفاده از این محصول رخ می دهد و می توان از وجود آن بهره مند شد. پمپ باد دستی راحت ترین پمپ باد از نظر کارکرد است که زمان را نیز کاهش می دهد و سبب بهره مندی آسان از محصول می شود. 

خرید قایق بادی 4 نفره جیمینی بست وی

دارای نشیمن مشخص

در طراحی این قایق بادی نشیمن برای قرار گیری افراد وجود دارد تا آن ها قادر به قرار گیری در مکانی مشخص باشند. در نتیجه هم راحتی زیادی برای آن ها ایجاد می شود و هم نظم خاصی در داخل قایق بادی رخ می دهد. بنابراین علاقه مندان به خرید این قایق بادی نسبت به سایر محصولات مشابه بیش تر می باشد.

خرید

افراد زیادی تمایل به قایقرانی و ماهیگیری دارند که در نتیجه نیاز به قایق می باشد. اما خرید قایق کمی هزینه بر می باشد. با طراحی و تولید قایق های بادی افراد می توانند با پرداخت هزینه کم بهترین محصول را به دست آورند و از داشتن آن لذت ببرند. خرید قایق بادی از فروشگاه سعید اینتکس انجام خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...