قایق شورتی اینتکس مدل 59574

intex 59574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 67 CM
  • عرض: 67 CM
  • جنس: وینیل
30%
416,000
295,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق  بادی  شورتی  اینتکس  مدل  59574  یا  همان  شناور  شورتی  بادی  کودکان  محصولی  جذاب  و  بسیار  مقاوم  برای  روی  آب  ماندن  کودکان  می  باشد.

قایق شورتی کودک اینتکس مدل 59574  وسیله مناسب برای تفریحات آبی کودکان با رده سنی 1 الی 2 سال می باشد.

ساخته شده از جنس وینیل ضخیم ،مقاوم ،با کیفیت و با استقامت بالا.
در قسمت پشت و یا تکیه گاه قایق یک نگهدارنده ی بادی تعبیه شده که باعث میشود گردن و یا کمر کودک شما یکباره به سمت عقب کشیده نشود و مانع از حرکت های ناگهانی شود.
دارای دو دریچه ی باد جداگانه می باشد و در صورتیکه یک لایه آسیب ببیند ، لایه ی دوم با حجم باد خود می تواند وزن کودک شما را به راحتی تحمل نماید.
در نظر داشته باشید جهت رعایت نکات ایمنی حتما در موقع استفاده از این وسیله و وسایل مشابه برای نوزادان حتما در کنار فرزند خود حضور داشته باشید.


قایق شورتی اینتکس مدل 59574 یکی از محصولات مهیج برای استفاده کودکان یک تا دو سال بوده که باعث می شود تا آن ها یک تفریح آبی جذاب را در داخل استخر و یا آب های آرام تجربه کنند. بنابراین استفاده از این شناور بادی است که باعث می شود تا کودک شما بر روی آب به صورت شناور قرار گرفته و در بهترین حالت ممکن به تفریح و بازی بپردازد. در همین راستا باید گفت که جدیدترین محصول تولید شده در این دسته بندی، شناور بادی کودک زرد رنگ جدید است. یکی از ویژگی های خوبی که این محصول داراست بهره مندی از یک تکیه گاه راحتی بوده که قطعا این عامل یکی از موارد فوق العاده مهم جهت ایمنی کودک شما خواهد بود چرا که کودک شما پس از قرار گیری بر روی این کالا می تواند به سادگی به این تکیه گاه، تکیه داده و سر و گردن خود را نیز در شرایط ایده ال و استاندارد قرار دهند تا از خستگی آن ها جلوگیری شده و ساعت ها نیز بدون هیچ گونه ناراحتی و خستگی بتوانند از این محصول استفاده کنند.

قایق شورتی اینتکس مدل 59574

این شناور بادی جنسی از پی وی سی درجه یک و عالی داشته که به ‌راحتی می‌ توان آن را با کمک پمپ باد( موجود در فروشگاه اینتکس) باد کنید. از دیگر محاسن این محصول جذاب استفاده از رنگ‌ روشن در آن بوده که می ‌توان آن را از فاصلهدور نیز تشخیص داد. این کالا دارای وزن کم و ابعاد 67 در 67 است که بسیار کم حجم و کوچک بوده و این ویژگی امکان حمل و جابجایی آسان آن را فراهم کرده است. شناور بادی کودک زرد رنگ جدید دارای برچسب تعمیرات و ضمانت نامه معتبر از نمایندگی اینتکس می باشد که شما عزیزان می توانید این کالا را هم اکنون از این سایت سفارش دهید.

برند
INTEX
طول
67 CM
عرض
67 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
15 KG
وزن بسته بندی
0.360 KG
مناسب برای
1-2 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...