قلعه بادی کودک بست وی مدل کلبه

bestway 93505

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
430,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قلعه بادی کودک بست وی مدل یکی از محبوبترین انواع قلعه بادی کودک و محل بازی کودک به شمار رفته که از طراحی زیبایی برخوردار بوده و ساختار اصلی بدنه محصول کاملا مشابه با یک چادر بازی طراحی شده که کف محصول نیز از نوع  بادشو تعبیه شده تا یک محیط نرم و راحت برای بازی کودک مهیا شود. در نظر داشته باشید در داخل بسته بندی این محصول تعداد 25 عدد توپ بادی بدون پلیسه قرار داده شده تا شما دیگر نیاز به خرید محصولات بازی برای فرزند خود نداشته باشید. کودکان به وسیله این محصول قادر به داشتن انواع تفریحات مهیج می باشند و می توانند با خیالی آسوده شرایط دلخواهی را به دست آورند. این محصول را می توان با داشتن تنوع رنگی مورد پسند قرار داد.

قلعه بادی کودک بست وی مدل کلبه

دیواره ها در محصول مورد نظر از جنس پی وی سی طرح دار می باشند که با ایجاد جذابیت می تواند بهترین نمونه از وسایل بادی را به خود اختصاص دهد. در نتیجه کسانی که قصد خرید قلعه بادی کودک بست وی مدل کلبه را دارند باید بدانند که اغلب کودکان مشتاق به استفاده از آن می باشند و تمایل دارند در مدت زمان طولانی بهترین و خاص ترین قلعه بادی را داشته باشند. استفاده از این محصول موجب شادی و نشاط کودکان شده است که در نتیجه می تواند اوقات خوشی را برای آن ها رقم بزند. از این رو می توان نسبت به خرید آن با خیالی آسوده اقدام نمود.در داخل بسته بندی این محصول تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی برای بازی کودکان وجود دارد. برای خرید قلعه بادی کودک بست وی مدل کلبه و یا سایر نمونه های قلعه بادی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظخامت لایه ها 0.26 میلی متر
قطر 104 سانتی متر
ارتفاع 137 سانتی متر
وزن 2.8 کیلوگرم
جنس رویه وینیل
نوع رویه طرح دار رنگی
جنس کف وینیل بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سایه بان بادی
مناسب سنین 2+ سال
دارای دو درب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...