تشک بادی داخل ماشین دنا

car bed 135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب نوع کیفیت:
نوع کیفیت را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
6%
1,900,000
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی داخل ماشین دنا کرم رنگ محصولی با کیفیت و با دوام بوده که قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها می باشد و شما می توانید به راحتی از این محصول در مسافرت ها نیز استفاده کنید. رویه مواج موجود بر روی این تشک که در تصویر نیز مشاهده می کنید باعث می شود که هوا به راحتی درون کالا جریان یابد و ضد تعریق باشد. همچنین این تشک بادی داخل ماشین علاوه بر اینکه می تواند برای افرادی که دچار درد های کمر هستند مفید باشد بلکه می تواند برای افرادی با سنین بالا نیز مناسب باشد و به دلیل رنگ خاص و ساده ای که داشته مورد پسند تمامی افراد قرار بگیرد و همچنن ای کالا دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است. لازم به ذکر است جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده که باعث شده است این کالا دارای مقاومت بسیار بالایی باشد و به دلیل استحکام بالایی که داشته در برابر اجسام تیز و صدمات و ضربات مستحکم است.

تشک بادی داخل ماشین کرم رنگ

این تشک بادی داخل ماشین دنا کرمی رنگ دارای دو کوسن بادی یا بالشت بادی می باشد که در هنگام استفاده سر و گردن شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی می شود و شما می توانید در زمان طولانی مدت بر روی آن استراحت کنید که در حین استفاده کمر و ستون فقرات شما را نیز در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی می شود و کوچک ترین فشاری به اندام هایتان وارد نخواهد کرد. این تشک بادی دارای وزن کمی بوده و به دلیل به کارگیری پی وی سی دولایه ضخیم در قسمت کفی آن، قادر به تحمل وزن بالا نیز می باشد. همانطور که گفته شد وزن این محصول بسیار کم است به اندازه ای که شما می توانید کالا را به وسیله کیف حملی که داشته به همراه خود جا به جا کنید و همچنین این محصول دارای پایه های بلندیست که برای قرار گیری راحت تر محصول درون ماشین است. در صورتی که قصد خرید این محصول با دوام را دارید می توانید آن را به صورت اینترنتی از طریق سایت اینتکس و یا به صورت حضوری به همراه دو عدد بالش، ساک حمل، کارت گارانتی و چسب مخصوص تهیه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

تشک بادی داخل ماشین دنا مجهز ترین تشک بادی است که برای آرامش و مسافرت در داخل خودرو کاربرد دارد و می توان آن را مورد استفاده قرار داد. محصول مورد نظر وزن کمی دارد و به راحتی راه اندازی و نصب می شود. برای اوقات رفتن به سفر و گردش که امکان اقامت در محل سرپوشیده نمی باشد می توان تشک بادی داخل ماشین دنا را خریداری کرد و در داخل خودرو به استراحت پرداخت. با وجود این تشک بادی افراد می توانند در طی سفر در داخل خودرو اقامت نیز داشته باشند و از شرایط به وجود آمده لذت ببرند. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از آن در طی سال های زیاد لذت برد. تشک بادی داخل ماشین دنا رنگ های مختلفی دارد که این محصول با رنگ کرم برای افراد سخت پسند طراحی و تولید شده است. در نتیجه می تواند با صندلی های داخل ماشین هماهنگ شود و ترکیبی از بهترین رنگبندی و طراحی را ایجاد نماید. تشک بادی دارای مزیت های مختلف و مهم می باشد که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و ساعات زیادی بر روی آن به استراحت مشغول شد. اگر قصد خرید این محصول را دارید ابتدا مطالب زیر را مرور نمایید.

تشک بادی داخل ماشین کرم رنگ

استفاده به جای صندلی کودک

در داخل خودرو کودکان باید از ایمنی لازم برخوردار باشند تا در طولانی مدت فضایی استاندارد را داشته باشند و بتوانند از آن لذت ببرند. به این منظور صندلی ماشین طراحی و تولید شده است که ظرفیت یک نفره دارد و به صندلی خود خودرو متصل می شود. بنابراین می توان آن را تهیه کرد و برای فرزند خود مورد استفاده قرار داد. اما با این وجود تنها یک کودک قادر به داشتن آن است و اگر فرزند دیگری دارید نمی تواند از محصول استفاده کند. خرید تشک بادی داخل ماشین به این منظور است که سطح طبی و راحتی و در عین حال ایمن ایجاد گردد تا افراد بتوانند فرزندان خود را با خیالی آسوده بر روی آن قرار دهند و راحتی آن ها را ایجاد سازند. در نتیجه فضای کلی پشت خودرو احاطه می شود و کودکان به همراه هم قادربه استفاده از آن و داشتن راحتی کامل می شوند. با توجه به این موارد است که فروش این محصول بالا رفته است و تمایل افراد به داشتن چنین محصول بادی زیاد بوده است.

داشتن اجزای بادی

یکی از خصوصیاتی که در این محصول ایجاد شده است و سبب قرار گیری محکم و استوار آن در داخل خودرو شده است داشتن پایه های بادی می باشد که در زیر بدنه قرار گرفته است. این پایه ها می توانند محصول را در جای خود ثابت نگه دارد و از حرکت آن نیز جلوگیری می کند. به همین خاطر است که علاقه مندان قادر به داشتن آن در خودروی خود می باشند. علاوه بر این موارد بر روی محصول بالش بادی نیز وجود دارد که موقعیت را برای استراحت و خوابیدن افراد مهیا کردن است. این بالش ها مانند بدنه اصلی دارای ساختار طبی و راحتی می باشند و به صورت جداگانه از بدنه باد می شوند.

خرید تشک بادی داخل ماشین کرم رنگ

مناسب تمامی سنین

از آن جایی که فضای پشت خودرو به صورت کامل با این محصول احاطه می شود بزرگسالان و کودکان قادر به استفاده از آن می باشند. در واقع می توان گفت که تمامی افراد در هر سنی می توانند از داشتن محصول لذت ببرند و از ان بهره مند شوند. در نتیجه به صورت دائمی در بخش پشتی خودرو نصب و راه اندازی خواهد شد.

خرید

جهت خرید تشک بادی داخل ماشین که دارای خصوصیات گفته شده می باشد تنها می توان به نمایندگی اینتکس مراجعه نمود.

مهسا سپهری

پیشنهاد میکنم حتما بخرید

248 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

ممنونیم مهسا عزیز

235 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...