لوازم شنا کودک اینتکس intex 55944

intex 55944

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
14%
549,000
474,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

لوازم شنا کودک اینتکس intex 55944 طراحی فانتزی و رنگی زیبا را شامل می شود که می توان با خیالی آسوده محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. این محصول مورد استفاده کودکان در رده سنی 3 تا 8 سال قرار می گیرد و می تواند بهترین اوقات در محیط های آبی را شامل شود. به این خاطر است که علاقه مندان به تفریحات آبی و حضور در محیط های آبی در رده سنی کودک می توانند این محصول را مورد خریداری قرار دهند و سپس به تفریحات آبی خود رسیدگی کنند. مجموعه مورد نظر شامل اسنورکل و عینک شنا فانتزی و زیبا است که به دلیل جذاب بودن مورد توجه علاقه مندان و رده سنی کودک قرار گرفته است و می توان بهترین اوقات را برای کودکان در محیط های آبی رقم بزند. این رده سنی تمایل به داشتن تفریحات آبی مهیج دارند که می بایست ایمنی آن ها را نیز برقرار سازد.

 در نتیجه با خرید این محصول کودکان می توانند هم چشم ها را از بروز آسیب در محیط های آبی در امان قرار دهند و هم به وسیله اسنورکل در عمق آب تنفس داشته باشند. بخشی از این محصول در داخل دهان کودکان قرار می گیرد و نیمی از لوله تنفسی در خارج از آب می باشد. به این صورت می توان به راحتی در محیط های آبی تنفس داشت و از این حضور لذت برد. لوازم شنا با کیفیت اصل و اورجینال دارای طول عمر و سازگاری بالا می باشد که در برابر عوامل گوناگون مقاومت دارد و می توان از آن به منظور ایجاد ایمنی برای کودکان در محیط های آبی استفاده کرد. رنگبندی جذاب و طرح ایجاد شده به وسیله این محصول سبب جلب مخاطب می شود و می تواند جزو پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین وسایل شنا برای تفریحات آبی توسط کودکان باشد. خرید لوازم شنا کودک اینتکس intex 55944 تنها از نمایندگی مرکزی اینتکس انجام می شود.

نوع تفریحی
 جنس بدنه پلاستیک نرم
 رنگ بندی خاکستری، سفید، نارنجی
 مناسب سنین کودکان 3 الی 8 سال
 وزن 600 گرم
 ارتفاع-
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
کیفیت بدنه عالی
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...