ماسک شنا اینتکس سبز intex 55916

intex 55916

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
15%
760,000
650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا اینتکس سبز intex 55916 بهترین گزینه برای رفتن به مسافرت و گردش در محیط های آبی می باشد که با داشتن بدنه با کیفیت و اصل رضایت مخاطب را به خوبی جلب کرده است. این ماسک شنا برای کودکان طراحی و تولید شده است که دارای رنگبندی متنوع می باشد تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود محصولی با رنگ دلخواه را مورد پسند قرار دهند. از این رو ماسک شنا می تواند برای راحتی و جلوگیری از عوامل مختلف مورد استفاده افراد قرار گیرد و در محیط های آبی مانع آسیب رسیدن به کودکان شود. چشم ها همواره اندام های حساس در افراد می باشند که با ورود آب به داخل آن ها دچار آسیب می شوند و درد و سوزش و قرمزی ایجاد می گردد. برای جلوگیری از چنین مواردی برای افراد خصوص کودکان که از حساسیت زیاد تری برخوردار می باشند ماسک شنا طراحی شده است که بر روی صورت قرار می گیرد و مانع از ورود هر گونه آب و رطوبت به چشم می شود. 

این محصول در مقایسه با عینک شنا دارای مزیت دیگری نیز است که با وجود بخشی برای احاطه کردن بینی کامل می گردد. به همین خاطر است که به عنوان محصولی پر فروش و منحصر به فرد از آن یاد می شود تا کودکان بتوانند بدون هر گونه مشکل و آسیب در محیط های آبی حضور داشته باشند و از آن لذت ببرند. ماسک شنا مد نظر به رنگ سبز می باشد و مورد علاقه افرادی قرار می گیرد که این رنگ را دوست دارند. وزن کم و بدنه ای منعطف سبب استفاده آسان از ماسک شنا شده است تا به راحتی بر روی صورت آن را حفظ کنند و به تفریحات مهیج آبی خود رسیدگی نمایند. کسانی که تمایل به حضور در عمق آب را دارند می توانند به همراه ماسک شنا از اسنورکل نیز استفاده کنند تا تنفس داشته باشند. به جهت خرید آسان عینک شنا اینتکس سبز intex 55916 به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و خرید خود را نهایی نمایید.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...