ماه بادی LED دار اینتکس مدل 68693

intex 68693

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 135 CM
  • عرض: 43 CM
  • ارتفاع: 89 CM
14%
1,096,000
946,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماه  بادی  اینتکس  مدل  68693  ماه  تابانی  است  که  مانند  چراغ  خواب  عمل  می  کند.  این  ماه  بادی  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  به  سراسر  ایران  ارسال  می  شود.

محصولات مرتبط

ماه بادی LED دار اینتکس مدل 68693 یکی بهترین و جدید ترین چراغ های طراحی شده ال ای دی دار برای نورپردازی بر روی آب است که آن را شرکت اینتکس برای استخر ها طراحی کرده است. کمپانی اینتکس همواره سعی داشته تا لوازم جانبی استخرهای معمولی و پیش ساخته و همچنین سایر لوازم و تجهیزات محبوب را همچون چراغ LED روی آب را تولید کند تا شما عزیزان بتوانید در هنگام شب نیز با استفاده از این محصولات جدید و کاربردی، سطح آب و حتی داخل آب را تا عمق مطلوبی زیبا و خوش رنگ کنید. یکی از نکات مهم و حائز اهمیت برای این کالا ضد آب بودن آن است که در صورت قرار گرفتن برای مدت طولانی بر روی آب صدمه ای به آن وارد نخواهد شد.

 این محصول بسیار سبک بوده و همچنین با نورپردازی بسیار خوبی که داشته می تواند فضای اطراف استخر و آب را نورانی و درخشان کند تا اینچنین فضای جذابی را برای تفریحات آبی خود داشته باشید. لازم به ذکر است یکی از مهمترین ویژگی های این محصول داشتن یک قلاب آویز برای آویزان نگه داشتن محصول شبیه به یک ماه واقعی می باشد که تمامی محیط اطراف خود را در شب کاملا روشن می نماید. البته همانطور که مشاهده می کنید این کالا طراحی شده شبیه یک ماه بزرگ داشته که توسط پمپ باد محصولات بادی باد می شود و دارای چراغ های LED درونی بوده که دارای نور دو حالته است و در یک حالت دارای نور ثابت سفید رنگ و در حالت دیگر نور رنگی با قابلیت تغییر نور به رنگ های مختلف و زیبا دیگر می باشد که همانند یک چراغ شب تاب نیز عمل می کند. همچنین این محصول می تواند تا ساعت ها برای شما عزیزان نور داشته باشد. جهت سفارش این کالا خاص و جدید به سایت اینتکس مراجعه فرمایید.

برند
INTEX
طول
135 CM
عرض
43 CM
ارتفاع
89 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
1.330 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...