مبل بادی اینتکس با طرح بچگانه

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 65 CM
  • عرض: 64 CM
  • ارتفاع: 79 CM
24%
650,000
495,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس با طرح بچگانه بر اساس تمایل و سلیقه کودکان صورت گرفته که به خاطر وجود تنوع بالا انتخاب شما نیز آسان تر خواهد بود. این مبل بادی از روی شکل ظاهری حیوانات ساخته شده که می تواند بهترین و زیبا ترین محصولی بوده باشد که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. مبل بادی فوق کاملا کاربردی و منحصر به فرد است که در نهایت می توان آن را در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار داد و البته به دلیل وجود بدنه تاشو و قابل حمل می توان آن را با خود در مسافرت نیز به همراه داشت. این کالا از مبل های بادی طرح دار کودک با رنگ بندی جذاب و کودک پسندانه ای برای سنین زیر 6 سال است که تاکنون از فروش بالایی برخوردار بوده چرا که این مبل برای استفاده در اتاق های کودکان، مهد کودک ها و حتی فضای باز مانند مسافرت ها نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

 همچنین داشتن جنس بدنه ای از نوع پلاستیک پی وی سی یا همان وینیل با رویه کاملا طرح چرم باعث شده تا وزن بسیار کمی را به خود گرفته و در نهایت در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع آوری باشد تا به راحتی در هر مکان مورد نظری بدون اشغال فضا حمل و جا به جا شود. این کالا توسط یک دریچه باد و به وسیله پمپ های باد محصولات بادی( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) در کمترین زمان ممکن راه اندازی می باشد. از قابلیت های خوب این نوع مبل بادی قابلیت تعمیر شدن مجدد آن در صورت وارد شدن آسیب هایی همچون سوراخ شدن می باشد. همچنین لازم به ذکر است به دلیل جنب و جوش زیاد کودکان نشیمنگاه گود برای قسمت کف آن در نظر گرفته شده تا عمل هواگیری به خوبی انجام شود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که به وسیله فروشگاه اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

برند
INTEX
طول
65 CM
عرض
64 CM
ارتفاع
79 CM
جنس
وینیل
تحمل وزن
35 KG
رویه مخمل
ندارد
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
0.5 KG
سایر ویژگی ها
مناسب برای 3-8 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...