مبل بادی اینتکس مدل 58856

intex 58856

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 188 CM
  • عرض: 99 CM
  • وزن بسته بندی: 3.1 KG
19%
2,200,000
1,799,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل بادی اینتکس مدل 58856 یکی از جدید ترین مبل های بادی عرضه شده به بازار بوده که دارای طراحی کاملا متفاوت و خاص نسبت به دیگر مبل های بادی یک نفره می باشد. این کالا ساخته شده از جنس پی وی سی بوده که در برابر تعریق مصرف کنندگان از مقاومت کافی برخوردار خواهد بود و بدنه ای با کیفیت بالا داشته که می تواند گزینه خوبی برای استفاده در حیاط منازل، استخرها و مکان های رو باز باشد. این کالا دارای نشیمنگاهی راحت بوده و از تکیه گاه یا همان پشتی استانداردی برخوردار است. تکیه گاهی که همانند نشیمنگاه محصول طراحی مواج گونه داشته و همچنین به هنگام نشستن و تکیه دادن در این مبل احساس راحتی و آرامش بسیاری را به مصرف کنندگان منتقل می کند. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن وزنی کم و نا چیز، قیمت مقرون به صرفه و همچنین انعطاف بدنه بالا برای جمع آوری این کالا در حجم کم می باشد.

مبل بادی اینتکس مدل 58856

همانطور که مشاهه می کنید کناره های این تشک بادی رویه مات سفید رنگی داشته که این محصول را بسیار جذاب و منحصر به فرد کرده و اما بخش بالا به همراه پشتی این مبل بادی، آبی رنگ بوده و کاملا شفاف است که دارای خطوطی عرضی نیز می باشد. این محصول به همراه یک جا لیوانی کاربردی، رویه ای فوق العاده نرم و راحت و همچنین مناسب برای حمام آفتاب و استفاده در استخر و آب های کم عمق و آرام ساخته شده و با کیفیت و قیمتی باور نکردنی قابل خریداری خواهد بود. در آخر لازم به ذکر است این کالا یکی از مناسب ترین مبل های بادی تولید شده بوده و از وزن بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این مبل بادی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط انواع پمپ باد( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) محصولات بادی راه اندازی شده و از ضمانت نامه معتبر برخوردار می باشد. این مبل بادی به وسیله نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

مبل بادی اینتکس مدل 58856 جدیدترین تشک های بادی روی آب بوده که کمپانی اینتکس آن را جهت تفریحات آبی تولید کرده، این تشک بادی دارای طراحی کاملا فانتزی و دوست داشتنی بوده و به همین علت استقبال از آن نیز زیاد شده و به فروش فوق العاده ای دست یافته است. همانطور که قابل مشاهده است این محصول دارای سطحی مواج و انعطاف پذیر است و به همین دلیل تمامی افراد می توانند حس بهتری در هنگام استفاده از این محصول داشته باشند. لازم به ذکر است بدنه این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک بوده که یکی از بهترین اجناس و یا متریال موجود برای تولید تمامی محصولات بادی می باشد چرا که در برابر رطوبت کاملا مقاوم بود و همچنین این جنس به دلیل نبود مواد شیمیایی در آن هیچگونه حساسیت و یا آسیب پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

 لازم به ذکر است به منظور افزایش استحکام و طول عمر این محصول بادی برای قسمت کفی آن از وینیل چند لایه مقاوم استفاده شده که در حین جابجایی توسط کودکان و یا والدین دچار آسیب و یا ساییدگی نخواهد شد. این تشک بادی روی آب یکی از خاص ترین وسایل بادی در محیط های آبی بوده که به راحتی مورد استفاده می گیرد و بهترین موقعیت را برای بدن شما ایجاد خواهد کرد. تمامی افراد می توانند بر روی این محصول به صورت نشسته و یا خوابیده قرار بگیرند که همین ویژگی نیز سبب مورد توجه قرار گرفتن این کالا شده است. در آخر باید گفت کسانی که قصد خرید این محصول را دارند ابتدا باید مطالب زیر را به صورت دقیق مرور کنند و سپس با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند.  

نشیمنگاه طبی و مواج

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است این تشک بادی از بدنه ای تشکیل شده که دارای نشیمنگاه طبی بوده و در واقع بخشی برای قرار گیری یک نفر به حالت نشسته یا درازکش را ایجاد کرده است. لازم به ذکر است بر روی نشیمنگاه این محصول ساختار موج دار ایجاد شده تا به راحتی بتوان بدن را در موقعیت مناسب و استانداردی قرار داد و از بروز خستگی و یا بدن درد جلوگیری کرد. این محصول دارای تکیه گاهی بادی بوده که تمام قسمت بدن را بر گرفته و می تواند از بروز کمر درد و مشکلات این چنینی در این ناحیه جلوگیری کند. لازم به ذکر است تمامی افراد می توانند این تشک بادی را با خود در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه خود داشته باشند تا در نتیجه از داشتن آن لذت ببرند. گفتنی است تکیه گاه این محصول به گونه ای ساخته شده که تمامی قسمت کمر شما را احاطه می کند. بنابراین در هنگام دراز درازکش حالتی صاف و استاندارد به کمر و ستون فقرات شما می بخشد.

جنس بدنه بکار رفته در این محصول

شرکت اینتکس برای ساخت این تشک بادی روی آب از پی وی سی شفاف و رنگی استفاده کرده که از ویژگی های بسیار خوب این جنس میتوان به ضد آب بودن آن اشاره نمود. البته لازم به ذکر است سازگاری این جنس( پی وی سی )با سلامت پوست نیز آن را به یکی از بهترین و محبوب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی تبدیل کرده که در تماس با انسان بوده و همچنین برای تفریحات آبی بسیار مناسب می باشند.

جمع آوری راحت محصول

جهت حمل و نقل آسان کالا جمع آوری آن نیز آسان بوده، به طوریکه که تنها با تخلیه باد داخل بدنه می توان این موقعیت را ایجاد کرد. همچنین تخلیه باد داخل محصول نیز توسط دریچه های باد روی بدنه کالا امکان پذیر خواهد بود و در کمترین زمان ممکن میزان بادی که در داخل بدنه وجود داشته شروع به تخلیه شدن می کند. در نتیجه بدنه این تشک بادی به حالت تاشو در می آید و برای جابجایی راحت و آسان آماده می گردد.  

طریقه سفارش کالا

شما عزیزان جهت سفارش مبل بادی اینتکس مدل 58856 و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره این کالا می توانید با شماره های درج شده در سایت سعید اینتکس تماس حاصل فرمایید و این تشک بادی جذاب را به همراه ضمانت نامه معتبر در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
188 CM
عرض
99 CM
وزن بسته بندی
3.1 KG
برچسب تعمیرات
دارد
نوع جنس
وینیل
پمپ باد
ندارد
ضخامت جنس
0.40 MM
تحمل وزن
80 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...