مبل بادی اینتکس مدل 68569 زرد

intex 68569

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل  بادی  طرح  توپ  زرد  مخمل  از  شرکت  اینتکس  با  کد  کالای  68569  زرد  رنگ  با  کارت  گارانتی  معتبر  رایگان  از  شرکت  سعید  اینتکس  از  کرج  با  ارسال  ارزان  به  سراسر  کشور  می  باشد.

مبل بادی اینتکس کد 68569 با تاریخ تولید 2020 از جدیدترین مدل مبل های بادی شرکت اینتکس می باشد که نسبت به مدل قبل تر آن دارای تنوع رنگ شاد تر بوده و طراحی شبکه های داخلی آن نیز بروزرسانی شده است. محصولی زیبا و بادوام بوده و برای استفاده در اتاق خواب کاملا مناسب می باشد. همواره از این محصول می توانید در فضاهای باز نیز استفاده نمایید و برای چند ساعت استراحت و ریلکس کردن کاملا مناسب می باشد. سطح روی مبل بادی 68569 از جنس جیر می باشد و کاملا قابلیت شستشو را نیز دارا است. پیشنهاد می شود جهت استفاده از این محصول حتما از پمپ باد های مخصوص شرکت اینتکس و یا مشابه آن استفاده نمایید. حتما قبل از استفاده سطح مورد نظر را نظافت نمایید تا عاری از هر گونه شی اضافی و نوک تیز شود.


مبل  بادی  اینتکس مدل 68569 زرد یکی از راحت ترین مبل های بادی سبک وزن با قیمت مقرون به صرفه بوده که برای استفاده در منزل و ادارات گزینه بسیار خوبی خواهد بود. طراحی بدنه این مبل به شکل گرد بوده و از نشیمنگاهی مواج برخوردار است و بدنه ای با کیفیت قابل قبول داشته که به خوبی اعضای بدن شما را به خود جذب کرده و محلی راحت برای نشستن به همراه خواهد داشت. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پی وی سی با رویه تمام جیر یا همان مخمل بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن از تعریق بالای مصرف کنندگان نز جلوگیری خواهد کرد. همچنین جنس بخش مختلف این مبل نیز بسیار مناسب و علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول بخشیده است، مقاومت بسیار خوبی نیز در برابر اشیا تیز و مشکلات احتمالی دارد.

مبل  بادی  اینتکس مدل 68569 زرد همانطور که به ان اشاره شد جنس رویه و جنس بخش کاری این مبل بادی یک نفره از پی وی سی مخملی و جنس کف مبل از پی وی سی دولایه با مقاومت بسیار بالا ساخته شده است. این مبل در یک رنگ جذاب و پر فروش تولید شده و می تواند به دلیل داشتن وزن کم در سفر های نیز استفاده شود. این محصول بادی به وسیله انواع پمپ های باد( قابل خریداری از شرکت اینتکس) محصولات بادی شما در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود. لازم به ذکر است دارا بودن تکیه گاه و نشیمنگاه مواج و ضد تعریق، قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد، دارا بودن ضمانت نامه معتبر از سایر ویژگی های این مبل بادی یک نفره زرد اینتکس می باشد. همچنین برچسب تعمیرات برای رفع مشکلات احتمالی و دفترچه راهنما برای استفاده آسان تر از مبل از اقلام همراه این مبل بادی می باشد. جهت سفارش این کالا می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...