مبل بادی اینتکس مدل 68569 سبز

intex 68569

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
26%
650,000
485,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس طرح توپ مخمل سبز با کد کالای 68569 یکی از جدیدترین و ارزان ترین مبل های بادی از نمایندگی سعید اینتکس با ضمانت نامه کتبی معتبر می باشد.

مبل بادی اینتکس کد 68569 با تاریخ تولید 2020 از جدیدترین مدل مبل های  بادی شرکت اینتکس می باشد که نسبت به مدل قبل تر آن دارای تنوع رنگ شاد تر  بوده و طراحی شبکه های داخلی آن نیز بروزرسانی شده است. محصولی زیبا و بادوام بوده و برای استفاده در اتاق خواب کاملا مناسب می باشد.
همواره از این محصول می توانید در فضاهای باز نیز استفاده نمایید و برای چند ساعت استراحت و ریلکس کردن کاملا مناسب می باشد.
سطح روی مبل بادی 68569 از جنس جیر می باشد و کاملا قابلیت شستشو را نیز دارا است. پیشنهاد می شود جهت استفاده از این محصول حتما از پمپ باد های مخصوص شرکت اینتکس و یا مشابه آن استفاده نمایید. حتما قبل از استفاده سطح مورد نظر را نظافت نمایید تا عاری از هر گونه شی اضافی و نوک تیز شود.

مبل بادی اینتکس مدل 68569 سبز


مبل بادی اینتکس مدل 68569 سبز یکی از راحت ترین محصولات تولید شده توسط اینتکس بوده که بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند. پارچه استفاده شده در این مبل راحتی از جنس پارچه جیر درجه یک است که مقاومت بالایی داشته و می تواند سال ها بدون اینکه آسیبی ببیند یا پوسیده شود دوامی همانند روز اول داشته باشد. این رویه با دوخت بسیار عالی و بی نظیری که داشته در مقابل فشار های زیاد پاره نمی شود و حتی می تواند وزن های بسیار بالا را نیز تحمل کند. نشیمنگاه این محصول بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده است.

وزن کلی این بین بگ نیز بسیار سبک بوده که به شما این اجازه را می دهد که در هر زمانی آن را در هر جای خانه و حتی در محل کار مورد استفاده قرار دهید. در رابطه با راه اندازی این کالا باید ذکر کرد که راه اندازی این مبل بادی بسیار راحت بوده و کافیست آن را پس از قرار دادن بر روی سطحی صاف و مطمئن نازل پمپ باد متناسب با دریچه باد محصول را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن نمایید. باد زدن این مبل را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد و همچنین باید از سفت شدن بیش از حد بدنه در زمان باد کردن خودداری کنید زیرا که به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید.

مبل بادی اینتکس مدل 68569 سبز

لازم به ذکر است که شما می توانید انواع پمپ های دستی و برقی را نیز از طریق نمایندگی اینتکس تهیه کنید. همانطور که گفته شد، این مبل بادی یکی از راحت ترین و با کیفیت ترین مبل های بادی یک نفره برای سنین بزرگسال نیز بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه های ریلکسیشن برای منازل، محل کار و حتی مسافرت ها بسیار مناسب باشد. این محصول فوق العاده با وجود کیفیت ساخت خوب خود می تواند در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن باشد. این مبل بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که به وسیله فروشگاه اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط کشور خواهد بود.

برند
INTEX

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...