مبل بادی اینتکس مدل 68576

intex 68576

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
19%
1,200,000
975,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس مدل 68576 بعنوان مبل بادی اینتکس با نام مبل بادی طرح کلاپ می باشد دارای گارانتی شرکتی بوده و ارسال فوری به سراسر کشور از نمایندگی اینتکس را دارد.

مبل بادی اینتکس کد 68576 بعنوان مبل بادی اینتکس طرح کلاپ یکی از محصولات شرکت اینتکس بوده که بعلت شکل و فرم ظاهری و رنگ زیبای آن مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نموده. بدنه مبل بادی کلاپ ساخته شده از پی وی سی ضخیم و با کیفیت بوده و قسمت روی آن با روکش جیر به خوبی پوشش داده شده و ظاهری زیبا را به محصول بخشیده است.
قسمت نشیمن محصول اندکی جمع و جور بوده و برای افراد با هیکل درشت پیشنهاد نمی شود. روکش جیر محصول کاملا ضد تعریق بوده و با پوست بدن کاملا سازگار بوده و هیچگونه حساسیت برای بدن ندارد. در صورتی که مبل بادی شما به هر دلیل کثیف و یا الوده شود براحتی قابل شستشو بوده و با هر نوع ماده شوینده ای قابل تمیز کردن می باشد. مبل بادی اینتکس مدل کلاپ قابلیت استفاده در هر مکان و شرایط را دارد فقط کافی است سطح زیر آن را تمیز نموده و در صورتی که قصد استفاده از آن را در فضای باز دارید حتما برای زیر آن از یک زیرانداز مناسب استفاده کنید. جهت حفظ ایمنی و طول عمر مبل بادی پیشنهاد می شود برای باد کردن آن از پمپ باد های شرکت اینتکس یا بست وی استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسور های باد با فشار زیاد برای باد کردن آن استفاده ننمایید. در صورت نیاز داشتن به مشاوره و یا سوال می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا پاسخگوی سوالات شما باشند.


مبل بادی اینتکس مدل 68576 محصولی ایده آل و جذاب بوده که برای استفاده یک نفر بسیار مناسب می باشد و با توجه به مواد اولیه به کار رفته در بدنه آن تحمل وزن بسیار بالایی داشته است. این مبل وزن کمی داشته تا به راحتی بتوانید آن را حمل و نقل کنید. استفاده از این محصول در منزل به شما پیشنهاد می شود، چون شکل زیبا و جذابی به فضای خانه می دهد. این کالا یکی از بهترین و راحت ترین مبل های بادی مخصوص مصارف خانگی است که ساخته شده از جنس PVC  با روکش مخملی بوده و حتی قسمت های کناری آن را نیز از روکش مخمل تشکیل شده و همچنین دارای ساختاری گرد مشبک در قسمت نشیمنگاه خود بوده و می تواند خاصیت بسیار خوب طبی بودن را برای مصرف کننده به ارمغان آورد.

لازم به ذکر است قسمت داخلی یا نشیمنگاه این مبل  بادی تک نفره طبی از دو لایه PVC به علاوه یک لایه مخملی ساخته شده که علاوه بر راحتی و ضد تعریق بودن مقاومت خوبی در طولانی مدت را نیز به همراه می اورد. کف مبل از سایر قسمت های مبل از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و به سادگی دچار هیچ گونه آسیب نمی شود. ویژگی برتری که در این محصول ایجاد شده و سبب افزایش طرفداران آن شده، این است که دارای وزنی بسیار سبک و ناچیز بوده و بنابراین قادر به حمل آسان می باشد. این مبل بادی برای تمامی افراد با سنین مختلف طراحی شده و به گونه ای می باشد که یک فرد به تنهایی می تواند محصول را جا به جا کرده و یا با خود به محل های دیگر هدایت نماید. این مبل یکی از بهترین محصولات بادی تولید شده تا به امروز می باشد که علاوه بر راحتی و زیبایی دوام خوبی نیز دارد، این کالا همواره از پیشنهاد های ویژه شرکت اینتکس بوده چراکه با قابلیت های فوق العاده خود قیمت مناسبی نیز دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...