مبل بادی اینتکس مدل 68579

intex 68579

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 114 CM
  • عرض: 114 CM
  • ارتفاع: 71 CM
15%
1,960,000
1,680,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس مدل 68579 یا مبل بادی کبریتی اینتکس محصولی زیبا بهمراه کارت گارانتی از نمایندگی سعید اینتکس بهمراه ارسال رایگان به سراسر کشور

مبل بادی اینتکس کد 68579 محصولی زیبا از کمپانی بزرگ اینتکس ساخته شده از جنس وینیل با روکش تمام جیر می باشد. وینیل دارای استقامت و استحکام بالایی در میان محصولات پلیمری می باشد به همین دلیل در طراحی محصولات از جنس وینیل استفاده می شود و براحتی خاصیت تعمیر و ترمیم را دارا می باشد. روکش جیر این محصول بصورت کبریتی بوده و روی سطح کار حالت شیار های باریکی ایجاد نموده که باعث شده زیبایی و ظرافت خاصی را در محصول ایجاد نماید.
مبل بادی کبریتی اینتکس برای رده سنی نوجوان و بزرگسال طراحی شده و تحما وزن بالایی را دارا می باشد. در صورتی که محصول شما دچار الودگی و یا کثیفی شود براحتی قابل شستشو بوده و شما با خیالی آسوده می توانید محصول خود را با هر نوع ماده شوینده ای شستشو دهید. حجم کم و راحتی حمل و نقل باعث شده شما در هر مکان و لحظه ای بتوانید از این محصول استفاده نمایید. جهت حفظ ایمنی پیشنهاد می شود حتما برای باد کردن محصول از پمپ باد های شرکت اینتکس برای باد کردن آن استفاده کرده و به هیچ عنوان از کمپسورهای باد غیر استاندارد و با فشار هوای زیاد برای باد کردن محصولات استفاده ننمایید. در صورت نیاز به مشاوره و خدمات رایگان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.


مبل بادی اینتکس مدل 68579 از سری مبل های بادی بسیار سبک و راحت بوده که قابلیت استفاده از آن در فضای باز نیز وجود خواهد داشت. این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی با رویه جیر بوده و همچنین بدنه کالا کاملا ضد آب بوده و در برابر نور و گرمای آفتاب دارای مقاومت خوبی خواهد بود. این محصول یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات بادی بوده که گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و حتی فضای باز خواهد بود. طراحی شیبدار سطح نشیمنگاه و تکیه گاه آن نیز به گونه ای بوده که هنگام نشستن احساس بسیار راحتی به مصرف کننده منتقل خواهد کرد. شما عزیزان این مبل بادی را می توانید به سادگی در هر محلی استفاده کنید و همچنین از سایر کاربرد های این مبل می توان به قابلیت پرتابل بودن آن اشاره کرد. تصور کنید که یک مبل را در تمامی شرایط داشته باشید، چه زمانی که با دوستان خود یا خانوادتان به تفریح و گردش می روید و چه زمانی که در نظاره گر غروب زیبای خورشید هستید.

 باید گفت که در تمامی این شرایط مبل بادی یک نفره طوسی گرد شما را تنها نخواهد گذاشت. راه اندازی و استفاده از این مبل بادی کم حجم بسیار آسوده بوده و توسط کوچکترین پمپ های باد( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) نیز قابل راه اندازی خواهد بود که برای این کار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کنید و در انتها اقدام به باد زدن آن نمایید. البته لازم به ذکر است باد زدن این مبل را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد و همچنین دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر این صورت به مرور زمان درز های بدنه محصول شما آسیب خواهند دید. این محصول از ضمانت نامه معتبر و برچسب تعمیر برخوردار بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط کشور قابل عرضه خواهد بود.

برند
INTEX
طول
114 CM
عرض
114 CM
ارتفاع
71 CM
جنس
وینیل
تحمل وزن
100 KG
رویه مخمل
دارد ( کبریتی )
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
2.5 KG
سایر ویژگی ها
.
محمد خوشنویس

من این مبل را خریدم واقعی عالی بود فقط حتما یک تلمبه مخصوص هم از سایت براش بخرید.

481 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام محمد عزیز
ممنونیم از بابت ثبت نظر شما دوست گرامی

480 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...