مبل بادی اینتکس مدل 68581

intex 68581

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
19%
3,200,000
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس کد 68581 یا مبل بادی طرح صدفی اینتکس محصولی زیبا به همراه گارانتی شرکتی از نمایندگی سعید اینتکس و ارسال فوری به سراسر کشور.

مبل بادی همواره یکی از شاخته های اصلی تولید محصولات بادی و راحتی شرکت اینتکس می باشد که مبل صدفی با کد 68581 یکی از مدل های شرکت اینتکس بوده و دارای مخاطبان بسیاری می باشد. مبل های بادی دارای نشیمن خوب و مناسبی هستند و درواقع دارای خاصیت کاملا طبی هستند. نرمی و انعطاف مبل بادی صدفی باعث می شود افراد سالخورده و یا کسانی که هنگام نشستن دچار دردهای مفصلی می شوند براحتی از این کالا استفاده کرده و احساس رضایت داشته باشند.
مبل بادی صدفی قابلیت استفاده در محیط های باز و بسته را دارد و شما میتوانید از این محصول در منزل ، مسافرت و یا فضاهای باز استفاده کنید. فقط باید در نظر داشته باشید در صورتی که قصد استفاده از این محصول را در فضاهای باز دارید می بایست جهت حفظ ایمنی برای سطح زیر آن از یک زیرانداز مناسب استفاده نمایید تا مانع از آسیب دیدن قسمت زیر آن شوید. مبل بادی صدفی برای سنین نوجوان و بزرگسال طراحی شده و از لحاظ ابعاد و تحمل وزن کاملا مناسب می باشد.
بدنه مبل بادی صدفی ساخته شده از پی وی سی نرم و ضخیم می باشد و دارای استحکام و استقامت بالایی می باشد. سطح روی کار حالت جیر دارد و لبه های مبل بادی صدفی بصورت شفاف و رنگ شیشه ای دارند بصورتی که درون مبل بادی صدفی را می اتوان از این قسمت مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید جهت حفظ ایمنی حتما سعی شود از پمپ باد های شرکت اینتکس یا بست وی برای باد کردن این محصول استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد فشار قوی برای باد کردن آن استفاده ننمایید. سطح رویه این محصول از جنس جیر با خاصیت ضد تعریق بوده و در صورتی که محصول به هر دلیلی کثیف شد و یا دچار لک شد براحتی میتوانید آن را با هر نوع مایع شستشو  تمیز کرده و براحتی آب کشی نماید. در صورت نیاز داشتن به مشاوره و راهنمایی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات ما استفاده نمایید.


مبل بادی اینتکس مدل 68581 یکی از محصولات جذابی بوده که شرکت اینتکس آن را به بازار عرضه کرده است. این کالا با بهره گیری از یک ظاهر فوق العاده شکیل و همین طور طراحی جدید و جذاب بخش های کناری خود باعث شده تا بتوانید یک مبل بادی جذاب را شاهد باشید. بهره مندی از بخش نشیمنگاه نرم، راحت و همینطور بدنه مقاوم این کالا نیز از دیگر خصوصیات این محصول به شمار می رود. همانطور که مشاهده می کنید ظاهر این مبل بادی بسیار ساده و شیک بوده و طراحی بدنه آن به صورت گرد می باشد،‌ به همین دلیل می توانید آن را بدون هیچگونه مشکلی در هر محل و جایگاهی استفاده کنید.

مبل بادی 1 نفره اینتکس مدل 68581

لازم به ذکر است قسمت داخلی آن رنگ سبز داشته و مناسب استفاده تمامی افراد است، همچنین قسمت های کناری این مبل بادی رنگ مشکی داشته و قسمت زیرین آن نیز مشکی رنگ است. اصلی ترین قسمت محصول یعنی نشیمنگاه از لایه های مواج و ضد تعریق ساخته شده است. این لایه ها راحتی بسیاری را برای تمامی اشخاص فراهم می کند و این راحتی باعث شده تا بیشتر افراد بتوانند از این مبل بادی استفاده کنند. لازم به ذکر است بدنه این مبل بادی کیفیت فوق العاده بالایی دارد که این خود باعث می شود تا در هر شرایطی بدون هیچگونه مشکل از این مبل بادی استفاده کنید. بدنه محصول در قسمت رویه از دو لایه بهره می برد که قسمت رویه مخملی و ضد تعریق بوده و در کنار طرح رویه آن با جریان یافتن هوا از این منفذ ها حس راحتی فوق العاده ای را به شما منتقل می کنند. در قسمت زیرین بخش مخملی نیز از یک لایه پی وی سی براق استفاده شده تا جریان هوای داخلی کنترل شود. برای خرید این محصول فوق العاده می توانید آن را از فروشگاه اینتکس سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و یا به صورت حضوری برای خرید این محصول فوق العاده اقدام کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...