مبل بادی اینتکس مدل 68585

intex 68585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس مدل 68585 بعنوان مبل بادی شیب دار طرح چرم بهمراه کارت گارانتی و ارسال فوری از نمایندگی سعید اینتکس

مبل بادی اینتکس با کد 68585 بعنوان مبل بادی شیب دار طرح چرم در میان محصولات اینتکس از جذابیت و شکل و فرم خاصی برخوردار است و به خوبی توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید. مبل بادی شیب دار اینتکس به حالتی طراحی شده که با سطحی کاملا شیب دار در نظر گرفته شده و همواره وسیله ای کاملا مناسب و استاندارد برای ریلکس کردن محسوب می شود. بدنه مبل بادی شیب دار ساخته شده از مواد درجه یک از جنس پی وی سی بوده و به حالت چرم مصنوعی دارای شکل ظاهری خاصی بوده دارای استحکام و مقاومت مناسبی می باشد.
قسمت نشیمن مبل بادی شیب دار به حالت برجسته می باشد اما زمانی که روی محصول در حالت نشسته هستید و هیچگونه ناراحتی را برای شما بوجود نخواهند آورد. از موارد کاربرد مبل بادی شیبدار می توان به هنگام تماشای تلویزیون و یا هنگام مطالع و یا کار با لب تاپ و یا مواردی مشابه به آن اشاره کرد. یکی از استفاده های متعارف از مبل بادی شیب دار ، استفاده از آن در کنار استخر های شنا بوده و با خیالی آسوده می توان با استفاده از این وسیله ، ساعت های ارام بخشی را تجربه نمایید.
در صورتی که محصول شما دچار کثیفی و یا الودگی شد براحتی می توانید محصول را با استفاده از آب و مواد شوینده شستشو دهید ، بدون آنکه برای محصول مشکلی بوجود آید. جهت حفظ تعادل و سنگین شدن محصول در قسمت کف محصول یک محفظه نیز وجود دارد که می توانید درون آن محفظه را با آب پر نمایید. جهت حفظ ایمنی حتما توسط پمپ باد های شرکت اینتکس و یا بست وی محصول را باد نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد غیر استاندارد برای باد زدن این محصولات استفاده نکنید. به این دلیل که فشار باد زیاد می تواند باعث ایجاد صدمه برای این کالا شود. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


مبل بادی اینتکس مدل 68585 یکی از برترین تولیدات در زمینه ی محصولات بادی راحتی بوده و ساخت شرکت اینتکس است که محصولات این فروشگاه دارای کیفیت بالایی هستند و از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شده است. محصولات این شرکت معمولا از جنس پی وی سی عالی با مقاومت بالا بوده، زیرا پی وی سی دارای استحکام بالایی می باشد و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز دارد. شایان ذکر است بخش کناری و رویه این مبل از پی وی سی مخملی بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد. همچنین به دلیل استفاده از بهترین نوع پارچه مخمل، در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و در نهایت لذت بسیاری خواهید برد.

بخش زیرین و کفی این محصول نیز از پی وی سی دولایه بوده تا در مقابل فشار های احتمالی و وزن بالا، مشکلی برای مبل بادی شما پیش نیاید و با خیال راحت بتوانید از آن استفاده کنید. همانطور که شما عزیزان مشاهده می کنید طراحی این مبل به صورت شیبدار و جدید بوده که از طراحی ساخت ویژه ای بهره می برد و همچنین به لطف این طراحی هوشمندانه و جذاب، در هنگام استفاده از آن بدن شما احساس خستگی نخواهد کرد. قسمت تکیه گاه این کالا نیز به گونه ای طراحی شده که تماما کمر شما را در بر گرفته و به هیچ عنوان دچار بدن درد نخواهد شد. رنگ این مبل شیبدار نیز به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد. بدنه ی این مبل به رنگ مشکی مات می باشد. لازم به ذکر است تحمل وزن این محصول نیز حدود 110 کیلوگرم بوده و مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. البته با کم کردن مقداری از باد آن می توانید تحمل وزن آن را افزایش دهید و از آن با خیال راحت از محصول فوق، استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...