مبل بادی اینتکس مدل 68595

intex 68595

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
21%
1,200,000
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس کد  68595مدل شیبدار با روکش جیر یا مخمل یکی از محصولات منحصر بفرد اینتکس با گارانتی کتبی از نمایندگی سعید اینتکس به همراه ارسال فوری به سراسر کشور

مبل بادی اینتکس با کد 68595 بعنوان مبل بادی شیب دار طرح مخمل در میان محصولات اینتکس از جذابیت و شکل و فرم خاصی برخوردار است و به خوبی توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید. مبل بادی شیب دار اینتکس به حالتی طراحی شده که با سطحی کاملا شیب دار در نظر گرفته شده و همواره وسیله  ای کاملا مناسب و استاندارد برای ریلکس کردن محسوب می شود. بدنه مبل بادی شیب دار ساخته شده از مواد درجه یک از جنس پی وی سی بوده و با روکش جیر و ضد تعریق دارای شکل ظاهری خاصی بوده دارای استحکام و مقاومت مناسبی می باشد.
قسمت نشیمن مبل بادی شیب دار به حالت برجسته می باشد اما زمانی که روی محصول در حالت نشسته هستید و هیچگونه ناراحتی را برای شما بوجود نخواهند آورد. از موارد کاربرد مبل بادی شیبدار می توان به هنگام تماشای تلویزیون و یا  هنگام مطالع و یا کار با لب تاپ و یا مواردی مشابه به آن اشاره کرد.می توان با استفاده از این وسیله ، ساعات ارام بخشی را تجربه نمایید. در صورتی که محصول شما دچار کثیفی و یا الودگی شد براحتی می توانید محصول را با استفاده از آب و مواد شوینده شستشو دهید ، بدون آنکه برای محصول مشکلی بوجود آید.
جهت حفظ تعادل و سنگین شدن محصول در قسمت کف محصول یک محفظه نیز وجود دارد که می توانید درون آن محفظه را با آب پر نمایید. جهت حفظ ایمنی حتما توسط پمپ باد های شرکت اینتکس و یا بست وی محصول را باد  نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد غیر استاندارد برای باد زدن این محصولات استفاده نکنید. به این دلیل که فشار باد زیاد می تواند باعث ایجاد صدمه برای این کالا شود. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


مبل بادی اینتکس مدل 68595 محصولی جدید و با کیفیت از شرکت اینتکس با رویه مخملی ضد تعریق و لایه زیرین برزنتی با مقاومت بسیار بالا می باشد. همانطور که مشاهده می کنید طراحی این مبل بادی به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هرکسی را به سمت خود جلب خواهد کرد. لازم به ذکر است در هنگام استفاده کاملا بدن شما را احاطه می کند و احساس خستگی به شما دست نخواهد داد. لازم به ذکر است مهمترین قسمت این کالا بخش نشیمنگاه آن می باشد که به گونه ای طراحی شده که فرد پس از نشستن بر روی این مبل بادی به هیچ عنوان احساس خستگی نکند و طراحی شیار دار این قسمت نیز از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول می باشد.

لازم به ذکر است بدنه این کالا از پی وی سی چندلایه است که استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و رویه آن نیز از پی وی سی طرح مخمل می باشد که به سبب استفاده از همین جنس، بدن شما به هیچ عنوان دچار تعریق نخواهد شد و در هنگام استفاده از آن نهایت لذت را خواهید برد. رویه موج دار این محصول نیز به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده بدن شما به صورت کامل بر روی مبل قرار بگیرد و فضای کافی برای رد و بدل شدن هوا را نیز ممکن ساخته تا گرما بدن شما را دچار مشکلی نکند. مبل بادی یک نفره شیبدار مشکی رنگ جدید محصولی متفاوت و زیبا و تولید شده در سال جدید توسط شرکت اینتکس است که دارای کیفیت و مقاومت بالایی نسبت به وزن زیاد و ضربه داشته و همچنین در هنگام استفاده مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول کاربردی و جذاب و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...