مبل بادی بست وی شاین دار bestway 75105

Bestway 75105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 72 CM
  • عرض: 72 CM
  • ارتفاع: 64 CM
18%
1,150,000
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی بست وی شاین دار bestway 75105 جدید ترین محصول بادی ارائه شده از شرکت بست وی است که برای کودکان طراحی و تولید شده است و موجب راحتی و نشاط آن ها می گردد. مبل بادی پر استفاده و پر فروش است که موجب قرار گیری بدن به حالت استاندارد می شود و می تواند موقعیت بدن آن ها را در بهترین شرایط قرار دهد. در نتیجه محبوبیت زیادی دارد و توجه عده زیادی از کودکان را جلب کرده است. توان بدنه در برابر فشار وزن استفاده کننده زیاد است به طوری که نوجوانان نیز قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند بر روی آن قرار گرفته و مشغول کار های مختلف شوند. کار هایی از قبیل مطالعه و یا تماشای فیلم با استفاده از مبل بادی صورت می گیرد. برای انجام برخی دیگر از فعالیت ها افراد می توانند برای فرزندان خود میز تحریر تهیه نمایند که در کنار مبل بادی راحتی برای آن ها ایجاد می کند و موجب انجام بسیاری از فعالیت ها می شود.

 زیبایی چشمگیری که با داشتن مبل بادی به دست می آید و در طراحی آن وجود دارد افراد را به خود جلب می کند و در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و یا پذیرایی کودکان استفاده می گردد. بدنه شفاف و زیبا می باشد که دارای نشیمن طبی است و یک تکیه گاه بادی نیز شامل آن شده است. ساختار بدنه مانند گلابی می باشد تا افراد بتوانند با داشتن تکیه گاه ایمن بدن کودکان را در استاندارد ترین حالت ممکن قرار دهند و از آن لذت ببرند. بدنه دارای دریچه برای باد شدن می باشد که به سرعت توسط پمپ باد عمل راه اندازی را انجام می دهد و میزان باد مورد نیاز برای راه اندازی بدنه را به داخل آن وارد می کند. در نتیجه بدنه در امنیت کامل و بدون ترکیدگی برای استفاده کودکان و نوجوانان اماده می شود. خرید مبل بادی بست وی شاین دار bestway 75105 از فروشگاه محصولات بادی اینتکس در کرج صورت می گیرد.

برند
INTEX
طول
72 CM
عرض
72 CM
ارتفاع
64 CM
جنس
وینیل
تحمل وزن
70 KG
رویه مخمل
ندارد
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
1 KG
سایر ویژگی ها
.
کیمیا راشدی

این صندلی من سفارش دادم بسیار عالی بود

173 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

ممنونیم کیمیا عزیز

158 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...