مبل بادی راحتی با رویه مخملی بنفش

intex 68569

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
485,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی با رویه مخملی بنفش محصولی جدید و تولید شده در سال جدید میلادی توسط شرکت intex به همراه نشیمنگاهی راحت، با رویه و جنس بدنه مخملی ضد تعریق، یک شگفتی در میان مبل های تولید شده امروزی است که استفاده از آنها بسیار لذت بخش و آرام بخش است. این کالا نرمی و راحتی فوق العاده ای داشته و همچنین وزن آن قبل از باد شدن حدودا 5 کیلوگرم است و شما می توانید آن را با خود به هر مکان و جایگاهی که نقل مکانی که قصد دارید به راحتی حمل و نقل کنید. همانطور که قابل مشاهده است رنگ این محصول بسیار جذاب و شاد بوده که در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد نمود. لازم به ذکر است بدنه و قسمت نشیمنگاه این مبل به صورت خط دار تولید شده و در هنگام استفاده، بدن شما به هیچ عنوان دچار تعریق نمی شود و شما می توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

 این مبل در رنگ بنفش تولید شده که بسیار جذاب و زیباست، به راحتی می تواند با انواع دکوراسیون در منازل شما ست شود. بدنه ی این محصول از پی وی سی مخملی ساخته شده که به همین دلیل استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود و در استفاده طولانی مدت بدن شما دچار تعریق و خستگی نخواهد شد و همچنین استفاده از پارچه مخمل در ساخت این مبل، موجب زیبایی دوچندان این محصول شده است. بخش کفی کالا نیز به دلیل اینکه وزن زیادی را تحمل می کند از پی وی سی دولایه ساخته شده تا تحمل وزن یک نفر را به راحتی داشته باشد و مشکلی برای شخص خریدار پیش نیاید. قیمت مناسب، بدنه ای ایمن و مستحکم و قابلیت تحمل وزن بالا از ویژگی های این محصول محسوب می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مبل بادی می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC تمام مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح موج دار
 مناسب بزرگسالان و نوجوانان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...