مبل بادی روی آب اینتکس آبی مدل 58889

intex 58889

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 137 CM
  • عرض: 122 CM
  • ارتفاع: 0
14%
446,000
385,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل  بادی  اینتکس  مخصوص  روی  آب  محصولی  جدید  از  شرکت  intex  می  باشد.  این  شناور  روی  آب  دارای  قیمت  ارزان  و  کیفیت  بالا  و  خدمات  پس  از  فروش  سعید  اینتکس  می  باشد.

محصولات مرتبط

مبل بادی روی آب اینتکس با کد 58889 یک محصول بی نظیر از کمپانی بزرگ اینتکس بوده که دارای 2 نوع تنوع رنگ می باشد. شما عزیزان همواره از این مبل بادی صرفا برای استفاده روی سطح آب به راحتی می توانید بهره ببرید. مبل بادی روی آب در واقع از 3 بخش تشکیل شده. قسمت اول بدنه ی اصلی قسمت دوم  تکیه گاه و قسمت سوم بخش نشیمن آن است. قسمت نشیمن در واقع دارای یک حالت فرو رفتگی می باشد که نشستن روی محصول را برای شما راحت تر کرده و باعث می شود هنگام نشستن روی آن از تعادل بسیار بالایی برخوردار شوید. قسمت تکیه گاه این امکان را به شما می دهد که با خیالی آسوده به مبل بادی خود تکیه دهید و باز هم برای حفظ تعادل کوچکترین مشکل و یا ناراحتی را احساس نکنید. در  واقع مبل بادی روی آب با کد 58889 از دو بخش زیرین و رویه تشکیل شده است .  بخش زیرین آن بصورت رنگی می باشد و بخش رویه آن بصورت شیشه ای و شفاف تعبیه شده. این طراحی به گونه ای می باشد که شما براحتی میتوانید درون  محصول خود را بصورت کاملا واضح مشاهده نمایید. مبل روی آب با کد 58889  ساخته شده از مواد pvc درجه یک با کیفیت بسیار بالا می باشد و در صورتی که  صحیح استفاده شود طول عمر بسیار بالایی خواهد داشت. این مبل برای سن بالای  14 سال طراحی و ساخته شده و تحمل وزن 100 کیلوگرم را به خوبی دارد. از مبل بادی 58889 میتوانید در استخر و دریاچه های کم عمق استفاده نمایید. جهت باد کردن محصول شما نیاز به یک پمپ باد مناسب و استاندارد دارید. پیشنهاد میکنیم جهت حفظ ایمنی محصول خود به هیچ عنوان از پمپ باد های متفرقه و یا کمپرسورهای هوا با فشار باد زیاد برای باد کردن محصول استفاده نکنید. در صورتی که در محل خود پمپ باد مناسب نداشتید پیشنهاد می شود از پمپ باد اینتکس با کد 68612 استفاده نمایید.


مبل بادی روی آب اینتکس آبی مدل 58889 مخصوص استفاده روی انواع آب ها بوده که برای سنین بزرگسال با ارگونومی گرد طراحی شده است. این کالا محصولیست که ساخته شده از جنسپی وی سیدو لایه با روکش شفاف بوده که قدرت مناسبی را در برابر فشار و دمای آب خواهد داشت. همچنین از ویژگی های بسیار خوب این شناور بادی می توان به داشتن تکیه گاه مناسب و ایمن اشاره کرد. کمپانی اینتکس که سازنده این شناور بادی میباشد،برای تولیدات محصولات بادی خود به ویژه شناور های بادی، از موادی به نام پی وی سی استفاده کرده است. خصوصیات بسیار عالی این جنس از جمله ضد آب بودن و عدم حساسیت برای پوست، دوام بالا در برابر دماهای مخلتف و نور خورشید سبب شده تا این شرکت بزرگ از پی وی سی برای تولیدات خود استفاده کند. البته یکی دیگر از مهمترین ویژگی های یک محصول تفریحی خوب، داشتن ابعاد و حجم مناسب و وزن اندک می باشد که در این صورت می توان به راحتی آن را حمل و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. این محصول نیز دارای طول و عرض مناسبی بوده که از فضای کافی به منظور استفاده تمامی سنین برخوردار بوده و در عین حال دارای حجم مناسبی می باشد و می توان آن را در استخرهای کوچک نیز مورد استفاده قرار داد. این شناور بادیقابل راه اندازی با استفاده از انواع پمپ های دستی بوده و در صورت عدم استفاده می توانید از طریق دریچه هوا، هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نمایید. این کالا محصولی فوق العاده شکیل و زیباست که با قیمت استثنایی توسط شرکت اینتکس روانه بازار شده است. این محصول قابل استفاده بر وی آب بوده و شما می توانید از آن در داخل استخر خود نیز استفاده کنید. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایتنمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
137 CM
عرض
122 CM
ارتفاع
0
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...