مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58847

intex 58847

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.98 M
  • عرض: 94 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
25%
450,000
338,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل بادی اینتکس مدل 58847 جهت استفاده روی آب از نمایندگی سعید اینتکس بهمراه کارت گارانتی و ارسال فوری به سراسر کشور.

مبل بادی اینتکس مدل 58847 جهت استفاده بر روی آب بوده و یک گزینه مناسب و بسیار لدت بخش برای تفریحات آبی محسوب می شود.وجود نشیمن راحت و تکیه گاه مناسب ، طیف رنگی شاد و شفاف بودن لایه ی بالای صندلی روی آب باعث شده کالا به نوعی منحصر بفرد بوده و با عث ایجاد نشاط و لذت برای شما گردد. حفظ تعادل روی این صندلی بادی توسط دسته های صندلی به خوبی قابل کنترل است و با توجه به عرض محصول هنگام استفاده شما تعادل بهتری را تجربه خواهید کرد.
جهت حفظ طول عمر صندلی روی آب توصیه می شود حتما توسط پمپ باد های شرکت اینتکس و یا مشابه به آن برای باد کردن محصول استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای هوا برای باد کردن این محصولات استفاده نکنید.


مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58847 از سری محصولات زیبا و بسیار پرکاربرد شرکت بزرگ اینتکس بوده که این مبل بادی در نوع خانگی و مخصوص کودکان و بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این مبل دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد. این محصول بدنه ای مقاوم دارد و می تواند به بهترین نوع کارایی خود را به نمایش بگذارد و همچنین شفافیت داشته و درخشندگی بدنه آن نیز می تواند باعث خاص بودن آن شده و علاقه مندی کودکان را به استفاده از محصول بیش تر کند. کالا مورد نظر دارای مقاومت بسیار بالا در برابر بازی و تفریحات مختلف کودکان است و می تواند با بیش ترین میزان کارایی در دسترس تمامی افراد قرار بگیرد. با وجود چنین محصولی که می تواند در دسترس تمامی کودکان باشد، می توان زمان زیادی را مشغول بود و کودکان را سرگرم بازی و تفریح نمود، پس به همین جهت است که محصول با طراحی فانتزی و جدید طراحی شده است.

مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58847

این مبل بادی دارای تکیه گاهی است که به صورت سرخود به بدنه متصل شده و در هنگام باد زدن بدنه اصلی این تکیه گاه ها نیز به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد و همچنین قسمت نشیمنگاه این کاناپه ها نیز به صورت مواج طراحی و ساخته شده که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن یا خوابیدن باعث رد و بدل شدن هوا و جلوگیری از ایجاد تعرق نیز خواهد شد. بدنه این کالا از جنس پی وی سی بوده که با قرار گیری و نشستن شما بر روی آن به داخل فرو می رود اما با این تفاوت که در صورت بلند شدن از روی محصول مجدد به حالت اولیه خود بر می گردد. به همین دلیل است که این محصول را می توان جزوء دسته بندی محصولات بادی منعطف و راحتی قرار داد که ساختمان محکم داشته است. کاربرد دیگر این محصول این است که می توان آن را در تمامی محیط ها مانند خشکی و یا روی سطح آب نیز قرار داد و به راحتی از آن بهره مند شد. جهت خرید این کالا به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58847 محصولی با طراحی جدید بوده که مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی و تولید شده و یکی از جذاب ترین و منحصر به فردترین تشک های بادی موجود در سال جدید می باشد که این کار به وسیله شرکت اینتکس انجام گرفته است. این محصول بدنه ای از جنس وینیل یا پی وی سی داشته که این بدنه مقاومت و استحکام بسیار خوبی را در برابر انواع دما مختلف آب و هوا، فشار ناشی از وزن های بالا و تابش مستقیم خورشید را دارا می باشد. 

این تشک بادی از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت بوده که میتوان از آن درون استخر جهت آفتاب گرفتن و همچنین استراحت کردن بر روی آب بدون هیچ گونه نگرانی و احساس خستگی بهره مند شد. البته لازم به ذکر است بر روی این کالا چندین محفظه باد برای باد کردن این تشک بادی تعبیه شده که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی این محصول را راه اندازی نمود.

 لازم به ذکر است وزن سبک این محصول کابردی و جذاب باعث آسانی در جابجایی آن شده است و همچنین این شرکت جهت ایجاد راحتی بیشتر در زمان استفاده بدنه را به صورت طبی طراحی کرده به طوریکه در زمان قرار گیری بر روی آن موقعیت بسیار راحتی نصیب افراد خواهد شد. تشک بادی فوق بدنه ای بادی و در واقع توخالی داشته که انعطاف آن به میزان بادی که توسط پمپ باد (قابل خریداری به صورت جداگانه از شرکت اینتکس) به آن وارد می شود، بستگی دارد. 

کیفیت جنس بدنه محصول

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی ها برای یک محصول بادی دارا بودن بدنه ای مستحکم و مقاوم بوده تا در صورت کوچک ترین برخورد با اجسام تیز دچار آسیب دیدگی نشده و کیفیت لازم را نیز داراست. به همین منظور باید گفت کمپانی اینتکس بدنه این تشک بادی را جنس وینیل یا همان پی وی سی درجه یک در نظر گرفته که در برابر انواع آسیب دیدگی ها از مقاومت قابل توجهی برخوردار بوده و همچنین از ظاهری زیبا برخوردار می باشد. سطح این محصول بادی نیز به منظور افزایش استحکام و مقاومت از وینیل براق طرح چرم در نظر گرفته شده که در عین حال جلوه ای جذاب نیز به این تشک بادی بخشیده است.

وزن و حجم مناسب

یکی از مهم ترین موارد که در هنگام خرید محصولات تفریحی آبی باید مورد توجه قرار گیرد، حجم و ابعاد مناسب کالاست، چرا که محصولی با وزن اندک و حجم مناسب بوده که به سادگی قابل حمل و جابجایی می باشد و شما عزیزان در هنگام تفریح دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد. این تشک بادی دارای ابعاد مناسب و ایده آلی بوده که از فضای مناسبی نیز برای استراحت بزرگسال برخوردار می باشد و با توجه به حجم مناسب آن می توان در استخرها نیز آن را مورد استفاده قرار داد. البته از آنجایی که این محصول از بهترین و سبک ترین متریال موجود تهیه شده، دارای وزنی بسیار اندک و معادل 2 کیلوگرم می باشد که در عین حال می تواند تا وزن های بالای 100 کیلوگرم را نیز به راحتی تحمل کند.

سخن پایانی و نحوه سفارش محصول

شما عزیزان به منظور افزایش میزان طول عمر این کالا باید از برخورد اجسام تیز به بدنه این محصول بادی جلوگیری کنید، اما در هنگام بروز هرگونه مشکل از قبیل پارگی و... می توانید با استفاده از برچسب مخصوص تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا آن را به متخصصین ما بسپارید تا تشک بادی فوق را همانند روز اول به شما تحویل دهند. 

لازم به ذکر است مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58847 محصولی با ظاهر کاملا زیبا و شکیل بوده که همانطور که به آن اشاره شد دارای نشیمنگاهی نرم و راحت به صورت تاشو نیز می باشد که به همین علت شما قادر هستید تا ساعت ها بدون خستگی و بدن درد آن را مورد استفاده خود قرار دهید و نهایت لذت و رضایت مندی را با این تشک بادی تجربه نمایید. در آخر لازم به ذکر است برای سفارش این محصول کابردی و جدید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و محصول مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
1.98 M
عرض
94 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
نوع جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
2.160 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...