مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58857

intex 58857

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 155 CM
  • عرض: 97 CM
  • ارتفاع: 0
42%
1,196,000
704,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل  بادی  اینتکس  مخصوص  روی  آب  اینتکس  مدل  58857  یکی  از  شناور  های  بادی  اینتکس  است  که  برای  ریلکس  کردن  بر  روی  اب  مناسب  می  باشد.


مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58857 نیز یکی دیگر از محصولات کاربردی و منحصر به فرد کمپانی اینتکس بوده که تولید سال 2021 میلادی است. اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های فوق العاده این محصول با شما صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این کالا بر روی خود دارای یک عدد دریچه باد می باشد که این دریچه باعث شده تا شما بتوانید در ابتدا بدنه اصلی و سپس بخش تکیه گاه این محصول را به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از یک عدد پمپ باد( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) راه اندازی نموده و از این کالا استفاده کنید. دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث بهره مندی از برچسب تعمیرات درون بسته بندی خود بوده که شما در مواردی که این محصول آسیب ببیند می توانید از این برچسب در جهت ترمیم و تعمیر این محصول استفاده کنید. این شناور بادی روی آب مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 100 کیلو گرم وزن را به ساده ترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کند و همچنین طراحی و رنگ زیبای این محصول نیز از دیگر خصوصیات فوق العاده این کالا به شمار می روند که باعث شده تا قدرت انتخاب شما افزایش پیدا کند.

مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58857

یکی از خصوصیات مهمی که این محصول داشته، بحث بهره مندی از تکیه گاه در بخش انتهایی این شناور بادی روی آب بوده و شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن در هنگام استفاده از این محصول و به این بخش تکیه داده و یا سر و گردن خود را بر روی این بخش قرار دهید تا به بهترین شکل بتوانید به استراحت بپردازید. شرکت اینتکس برای ساخت این شناور بادی از پی وی سی شفاف و طوسی رنگی استفاده کرده که از ویژگی های بسیار خوب این جنس می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد ولی البته سازگاری این جنس با سلامت پوست نیز آن را به یکی از محبوب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی تبدیل کرده که در تماس با انسان بوده و همچنین برای تفریحات آبی بسیار مناسب می باشند. شما می توانید این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58857 از سری محصولات با کیفیت و اورجینال اینتکس است که از بدنه ای مقاوم و ضخیم برخوردار می باشد. مبل بادی را می توان با داشتن وزن کم و شناور بر روی سطح آب های آرام مورد استفاده قرار داد و از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد. مبل بادی یکی از خاص ترین وسایل بادی تفریحی در محیط های آبی است که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. بر روی این محصول افراد به حالت نشسته و درازکش قرار می گیرند و به صورت تک نفره از آن استفاده می کنند. به این ترتیب مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است و افراد به خرید آن اقدام می کنند. مبل بادی دارای اجزای طبی و راحتی بوده است که در نتیجه می تواند آرامش و راحتی را بر روی سطح آب ها برای استفاده کنندگان مهیا نمایند. فروش این محصول بادی در فصول گرم سال بالا بوده است که در نتیجه میزان توجه به تفریحات آبی در این فصول زیاد تر می باشد. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند ابتدا مطالب زیر را مرور نمایند تا با آگاهی بالا به خرید آن اقدام نمایند.

مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58857

طراحی حرفه ای و طبی بدنه

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می شود این مبل بادی از بدنه ای دارای نشیمن طبی برخوردار است که سطح آب صاف می باشد و در واقع بخشی برای قرار گیری تک نفره به حالت نشسته و دراز کش را ایجاد کرده است. بر روی نشیمن ساختار موج دار ایجاد شده است تا به راحتی بتوان بدن را در موقعیت استاندارد قرار داد و از بروز خستگی جلوگیری کرد. این محصول دارای تکیه گاه بادی بوده است که بدن را در بر می گیرد و می تواند از بروز کمر درد و مشکلات در این ناحیه جلوگیری نماید. افراد می توانند این مبل بادی را با خود در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه داشته باشند تا در نتیجه از داشتن آن لذت ببرند. تکیه گاه به گونه ای ساخته شده است که کمر را احاطه می کند و تا بالای گردن کشیده شده است. بنابراین حالت صاف و استاندارد به افراد می بخشد که مشکلی را از بابت داشتن استراحت بر روی آن به وجود نخواهد آورد. 

مناسب استفاده بزرگسال

مبل بادی مد نظر برای رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است که ابعاد آن متناسب با جثه بزرگسالان بوده است. این بدنه بزرگ و جادار قادر به داشتن بهترین موقعیت می باشد که در نتیجه افراد می توانند در زمان گرفتن حمام افتاب و یا داشتن بهترین شرایط برای بهره مندی از هوای تازه از داشتن آن لذت ببرند. این محصول حالت بی وزنی و معلق دارد و بر روی سطح آب های آرام قرار می گیرد و افراد را نیز بر روی آن قرار می دهد. در این موقعیت تعادل لازم برای محصول و افرادی که برروی آن قرار دارند مهیا می شود که در نتیجه می توان از داشتن آن لذت برد. تعادل برای جلوگیری از فرورفتن به داخل آب امری ضروری محسوب می شود.

خرید مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58857

بسته بندی کم جا

به دلیل داشتن بدنه ای که به صورت تاشو می باشد و در داخل بسته بندی کوچک قرار می گیرد فضای کمی را اشغال می کند و برای به همراه داشتن آن در زمان رفتن به گردش و مسافرت مشکلی ایجاد نخواهد شد. از این رو بسته بندی کوچک و کم جای محصول به راحتی در کنار وسایل دیگر گردش و مسافرت قرار می گیرد.

خرید مبل بادی روی آب

مبل بادی برای به آرامش رسیدن افراد مورد استفاده قرار می گیرد که در این مورد قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب های آرام نیز وجود دارد. خرید این مبل بادی از طریق نمایندگی اینتکس انجام می شود.

برند
INTEX
طول
155 CM
عرض
97 CM
ارتفاع
0
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
نوع جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
2 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...