مبل بادی طرح توپ بسکتبال bestway 75103

Bestway 75103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 114 CM
  • عرض: 112 CM
  • ارتفاع: 66 CM
11%
1,550,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح توپ بسکتبال bestway 75103 جدید ترین نمونه از مبل های بادی با بدنه مقاوم می باشد که ظاهری ساده دارد اما طرح رویه آن به شکل توپ بسکتبال می باشد. به این صورت افراد می توانند به راحتی از داشتن آن بهره مند شوند و از آن رضایت داشته باشند. این مبل بادی بدنه ای متناسب با بدن افراد دارد و به صورت استاندارد ساخته شده است. در نتیجه می توان بر روی آن اوقات خوشی را سپری کرد و بدن را در حالت آرامش بخش قرار داد. طراحی رویه بدنه به صورت چاپی است و تغییر نمی کند. در صورت استفاده از این محصول در فضای باز بدنه دچار تغییر رنگ نمی شود و آسیب نمی بیند. در نتیجه می توان از ظاهری زیبا برخوردار بود که در نتیجه شامل حال افراد می شود. بر روی این بدنه فرو رفتگی ایجاد شده است که طبی و راحتی است و در واقع محل نشیمن افراد می باشد. 

با این نشیمن تکیه گاه ایمن و استانداردی نیز ایجاد شده است که ستون فقرات افراد را در بر می گیرد و می تواند آرامش آن ها را مهیا سازد. علاقه مندان به داشتن این مبل بادی می توانند در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم و حتی در زمان انجام گیم از این محصول استفاده کنند و ساعات خوشی را سپری نمایند. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را سفارش داد و از آن در موقعیت های مختلف بهره مند شد. بدنه سبک و قابل حمل است و در زمانی که خالی از باد می باشد ابعاد کمی دارد و وزن کمی را به خود اختصاص داده است. به این ترتیب فضای کمی را اشغال می کند و می تواند برای افراد مورد استفاده در مسافرت و گردش قرار گیرد. راه اندازی محصول به وسیله پمپ باد دستی انجام می شود و در کم ترین زمان بدنه بزرگ آماده استفاده می گردد. خرید مبل بادی اورجینال از سایت فروشگاه اینتکس امکان پذیر است.

برند
bestway
طول
114 CM
عرض
112 CM
ارتفاع
66 CM
جنس
وینیل
تحمل وزن
80 KG
رویه مخمل
ندارد
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
1.5 KG
سایر ویژگی ها
.
مریم حاج قلی

با این قیمت واقعا با کیفیته

173 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...