مبل بادی کودک اینتکس مدل ببر

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 66 CM
  • عرض: 64 CM
  • ارتفاع: 71 CM
20%
550,000
444,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک اینتکس مدل ببر مهیج ترین محصولی است که با بدنه بادی برای کودکان استفاده می شود و می تواند سبب سرگرم شدن آن ها شود. این محصول خاص نوعی مبل می باشد که بدنه ای توخالی و شیشه ای دارد و در داخل آن هیچ موادی وجود ندارد. تنها مواد تشکیل دهنده فضای داخلی این محصول باد بوده است که سبب می شود تا مبل بادی به حالت استوار و محکم بر روی سطح زمین قرار بگیرد. از این رو ظاهر این محصول نیز به شکل مبل می باشد و تمامی بخش های آن برای راحتی کودکان در نظر گرفته شده است. بدنه این محصول به صورت کاملا طبی طراحی شده است و ظاهری جذاب و فانتزی دارد و از این رو برای کودکان خاص محسوب می شود.

فروش مبل بادی کودک اینتکس مدل ببر | سعید اینتکسدر نتیجه می توان گفت که مبل بادی کودک اینتکس مدل ببر مناسب ترین گزینه برای تفریحات و استراحت کودکان می باشد و می تواند تمایل آن ها به بازی و سرگرمی را افزایش دهد. رنگبندی مبل بادی کودک اینتکس مدل ببر نیز خاص و جذاب بوده است و از رنگ های شاد و روشن استفاده شده است. در نتیجه می توان گفت که برای اتاق خواب فانتزی کودکان مناسب می باشد و می تواند در این منطقه قرار بگیرد. با توجه به کیفیت بالایی که در این مبل بادی به کار رفته است افراد می توانند به راحتی آن را برای فرزندان خود تهیه کنند و محیطی شاد را برای آن ها مهیا سازند. اگر قصد خرید مبل بادی کودک اینتکس مدل ببر را دارید می توانید محصول را از طریق همین لینک و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه نمایید.

مبل بادی کودک اینتکس مدل ببر ارزان | فروشگاه اینتکس کرج

برند
INTEX
طول
66 CM
عرض
64 CM
ارتفاع
71 CM
جنس
وینیل
تحمل وزن
35 KG
رویه مخمل
ندارد
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
0.5 KG
سایر ویژگی ها
مناسب برای 3-8 سال
پرستو درخشان

مبل راحت و سبک و جنس خوب

173 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

مرسی از کامنت شما پرستو عزیز

158 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...