مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه ابی

intex 68563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 102 CM
  • عرض: 91 CM
  • ارتفاع: 65 CM
11%
1,940,000
1,730,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه آبی یکی از جدید ترین مبل های بادی با طراحی متفاوت و کاربردی بوده که برای سنین بزرگسال به منظور استفاده در منزل و یا محل کار تولید و توصیه شده است. این مبل در سه رنگ متفاوت تولید شده که این مدل آبی رنگ و بسیار جذاب است و از جنس بدنه PVC و از روکش مخملی برخوردار است. بدنه ای با کیفیت و دوام بالا که برای قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه آن از رویه مخمل استفاده شده تا در برابر تعریق بالا جلوگیری لازم را به عمل آورد. نشیمنگاه بزرگ و همچنین مواج این محصول به همراه پشتی، باعث شده تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی و آرامش را تجربه کنید. این مبل بیشتر برای استفاده در منزل و اتاق های خواب و یا نشیمن مناسب بوده و با رنگ چشمگیر و زیبای خود باعث تغییر در دکوراسیون منزل می شود.

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه آبی

لازم ب ذکر است راه اندازی این محصول توسط تمامی پمپ های باد امکان پذیر خواهد بود و شما می توانید انواع پمپ های باد را از طریق شرکت اینتکس به صورت جداگانه خریداری کنید. این مبل قادر به تحمل وزن تا 100 کیلو گرم نیز می باشد و یک صندلی بسیار راحت برای بزرگسالان و همینطور کودکان بوده که از آن می توان برای مطالعه، تماشای تلویزیون، کار با لپ تاپ و استراحت استفاده کرد. همانطور که مشاهده می کنید طراحی قسمت نشیمنگاه این کالا به گونه ای صورت گرفته تا زمان استفاده از آن به خوبی اعضای بدن را پوشش دهد و همچنین طراحی مواج در سطح نشیمنگاه نیز موجب ایجاد محلی راحت و آرامش بخش برای نشستن و عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق می شود. مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه آبی به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات بادی اینتکس برای تمامی سنین توسط فروشگاه اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران با ضمانت نامه معتبر خواهد بود.

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه ابی یکی دیگر از محصولات طبی و راحتی است که با خصوصیات منحصر به فرد در اختیار افرادی است که به راحتی خود اهمیت می دهند و تمایل به داشتن راحتی در طی مدت زمان طولانی دارند. مبل بادی بدنه ای طبی دارد که در هر مکان می توان از آن استفاده کرد. چرا که بدنه قابل حمل و جا به جایی است و از وزن کم برخوردار می باشد. در نتیجه نشیمن مناسبی برای تمامی رده های سنی خواهد بود که در مسافرت نیز قادر به استفاده از آن می باشند. مبل بادی رنگ های مختلف دارد که این محصول شامل رنگ آبی شده است. افرادی که به این رنگ علاقه دارند می توانند محصول خود را سفارش دهند و کسانی که به دنبال یک محصول طبی با رنگ آبی برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل خود می باشند نیز قادر به خریداری این مبل بادی خواهند بود. به دلیل داشتن اجزای استاندارد و طبی افراد می توانند آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار دهند و از وجود آن لذت ببرند. مبل بادی ظرفیت یک نفره دارد و به صورت شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه ابی

طراحی طبی و راحتی محصول

همان طور که انتظار می رود مبل بادی نیز مانند مبل های دیگر از طراحی طبی برخوردار است تا افراد بتوانند ساعات خوشی را بر روی آن سپری کنند و به بهترین شکل قادر به رسیدن به آرامش باشند. این محصول نشیمن و تکیه گاه منحصر به فرد دارد که از رویه ای با خاصیت طبی بودن تشکیل شده است. رویه محصول مواج می باشد و دارای طراحی فرو رفته و بر آمده بوده است. بنابراین می توان بر روی آن بهترین موقعیت را به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. وجود چنین طراحی برای به آرامش رسیدن بدن و ستون فقرات لازم و ضروری است. در نتیجه افراد می توانند با خیالی آسوده آن را سفارش دهند و در طول مدت زمان زیاد از وجود آن بهره مند باشند. تکیه گاه نیز بخش استاندارد و اصلی مبل بادی را تشکیل داده است که شرایط خوبی برای استراحت در مکان های مختلف فراهم می سازد. کسانی که قسط استفاده از این محصول را دارند باید بدانند که بی نقص ترین طراحی در این مبل بادی ایجاد شده است تا رضایت در طی استفاده از آن نیز برقرار شود.

ضد تعریق بودن محصول

بهترین خصوصیتی که در مبل بادی ایجاد شده است ضد تعریق بودن آن است. چرا که به این صورت می توان در فصول گرم سال نیز از وجود آن بهره مند شد و لذت برد. مبل بادی دارای بدنه ای با قابلیت گردش هوای آزاد می باشد که در نتیجه می تواند هوا را تهویه کند و سطح را عاری از تعریق نماید. از این رو موقعیت برای استفاده از آن در شرایط مختلف وجود دارد و افراد می توانند بهترین استفاده را از آن داشته باشند. نبود تعریق لذت داشتن استراحت کامل با این محصول را ایجاد می کند و می تواند شرایط خوبی را مهیا سازد.

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه ابی

محل استفاده از مبل بادی

مبل بادی برای استفاده در منزل کاربرد دارد. همچنین می توان آن را در اتاق استراحتی که در محل کار وجود دارد استفاده کرد. علاوه بر این موارد به دلیل سبک بودن و قابل حمل بودن افراد قادر به داشتن آن در مسافرت نیز می باشند و به حالت تاشو آن را حمل و نقل می کنند. 

خرید مبل بادی آبی

به منظور ایجاد دسترسی آسان برای خرید مبل بادی مد نظر افراد می توانند به سایت فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کنند و خرید خود را نهایی نمایند.

برند
INTEX
طول
102 CM
عرض
91 CM
ارتفاع
65 CM
جنس
وینیل
تحمل وزن
100 KG
رویه مخمل
دارد
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
3.7 KG
سایر ویژگی ها
.
راشا

بسیار راحت زیبا

170 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...