مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه سبز

intex 68563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
7%
1,750,000
1,640,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه سبز از با کیفیت ترین و مناسب ترین سری مبل های بادی بسیار راحت و شیک تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که طرفداران بسیاری داشته و از فروش بالایی برخوردار است. این مبل بادی برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن طراحی شده و در واقع دارای طراحی بدنه راحتی بوده که می تواند هنگام استفاده احساس بسیار راحتی را به مصرف کننده منتقل کند. محصولی که برای استفاده تمام سنین مخصوصا جوانان و بزرگسالان ساخته شده و هیچ محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود نخواهد داشت. این مبل بادی یک نفره محصولی ساخته شده توسط شرکت اینتکس در مدل نسبتا جدید بوده و از کیفیت و راحتی بسیار خوبی برخوردار می باشد. این نوع مبل بیشتر برای استفاده در فضاهای داخل منازل و حتی مسافرت ها طراحی شده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم و مناسب از قیمتی بسیار عالی و مقرون بصرفه نیز بهره مند است.

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه سبز

لازم به ذکر است جنس بدنه این کالا که ساخته شده از جنس PVC وینیل با روکش مخملی بوده که علاوه بر ایجاد سطحی بسیار راحت و دلنشین موجب می شود تا در برابر تعریق بالا مصرف کنندگان نیز مقاوم باشد. همانطور که مشاهده می کنید، طراحی و نوع ساخت این مبل حالتی گرد داشته و به دلیل داشتن نشیمنگاه مواج و کمی گود به همراه بالش پشت می تواند به خوبی اعضای بدن در خود جای داده و احساس لذت و راحتی بسیاری را برای مصرف کننده ایجاد کند. برای راه اندازی این مبل بادی می بایست از پمپ های باد محصولات بادی ( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) استفاده کرد و همچنین برای باد زدن کافی است با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل، پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمایید تا زمانی که شکل و استحکام کافی را به خود بگیرد. جهت خرید این کالا به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید به شرکت اینتکس مراجعه کنید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره پشتی دار مخصوص
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای یک پشتی کوچک سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه سبز پر فروش و منحصر به فرد است و دارای امکان استفاده در محیط های مختلف می باشد. ساخت این محصول مشابه با مبل های پارچه ای بوده است و مزیت هایی شبیه به آن نیز ایجاد می کند. مبل بادی را می توان با قیمت ارزان خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. چرا که بدنه از مواد اولیه ارزان قیمت تشکیل شده است که توان خرید برای تمامی علاقه مندان وجود دارد و می توانند با خیالی آسوده آن را سفارش دهند. استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه رضایت مخاطب را به دنبال داشته است و سبب ایجاد طول عمر بالا برای این محصول شده است. بنابراین می توان از آن درطی سال های زیاد استفاده کرد و از یک نشیمن راحتی در تمامی مکان ها حتی در مسافرت نیز بهره مند شد. مبل بادی ظرفیت یک نفره دارد و از تکیه گاه و نشیمن طبی تشکیل شده است تا افراد در زمان استفاده از آن دچار مشکل نشوند و همواره از سطحی منحصر به فرد برخوردار باشند. مبل بادی به رنگ سبز طراحی شده است و برای علاقه مندان به این رنگ کارایی دارد. این محصول را با مطالعه مطالب زیر بیش تر بشناسید.

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه سبز

استاندارد و حرفه ای

محصولاتی که به جهت ایجاد راحتی و آسایش برای افراد ساخته می شوند همواره از طراحی استاندارد و حرفه ای برخوردار هستند تا در نتیجه بتوان ساعات زیادی را بر روی آن به استراحت مشغول شد. این بدنه منحصر به فرد نیز از چنین عواملی تشکیل شده است و می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد. تکیه گاه محصول کمر افراد را به طور کلی فرا می گیرد و می تواند سبب آسایش آن ها شود. در نتیجه ستون فقرات شرایط استاندارد خود را خواهد داشت و در طولانی مدت دچار آسیب نمی شود. برای راحتی بیش تر یک بالش بادی به تکیه گاه متصل شده است که گودی کمر را احاطه می کند و می تواند سبب آرامش بیش تر شود. به همین خاطر است که افراد در زمان استفاده از این محصول مشکلی را نخواهند داشت و در نتیجه برای استفاده در بسیاری از موارد آن را خریداری می کنند. مبل بادی ارتفاع استانداردی از سطح زمین دارد به طوری که پاها نیز شرایط خوب و استاندارد خواهند داشت و دچار مشکل نمی شوند. درنتیجه می توان گفت که به طور کلی این محصول تمامی آیتم های استاندارد را خواهد داشت.

ضد حساسیت بودن بدنه

مواد اولیه ای که ساخت مبل بادی را برعهده دارد از قابلیت ضد حساسیت بودن برخوردار است و می تواند بیش ترین میزان کارایی را داشته باشد. به دلیل داشتن قابلیت ضد حساسیت بودن افراد می توانند در طولانی مدت از محصول استفاده کرد و دچار مشکل نشوند. استفاده از این مبل بادی به دلیل داشتن قابلیت ضد حساسیت توسط افراد مختلف در رده سنی گوناگون میسر می شود و کودکان نیز قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند. به طوری که هیچ گونه حساسیت پوستی را دچار نخواهند شد.

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه سبز

جنس بدنه مبل بادی

بهترین جنس برای ساخت محصولات بادی پی وی سی می باشد که نوعی پلاستیک فشرده است و می تواند وزن کمی داشته باشد. همچنین قابلیت انعطاف دارد و به سرعت به باد شدن تغییر حالت پیدا می کند و از حالت تاشو خارج می شود. رویه محصول از جنس پی وی سی مخمل بوده است تا لطافت لازم برای قرار گیری افراد را به خود بگیرد. در نتیجه می توان از داشتن آن در طی مدت زمان طولانی لذت برد.

خرید مبل بادی

علاقه مندان به داشتن نشیمن راحت و طبی که قادر به حمل آن در مسافرت نیز باشند می توانند مبل بادی را با رنگ سبز از فروشگاه نمایندگی اینتکس سفارش دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...