مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه صورتی

intex 68563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
170,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه صورتی از سری مبل های بادی تولید شده با ارتفاع متناسب و استاندارد بوده که در رنگ صورتی خوشرنگ عرضه شده است. این محصول یکی از راحت ترین مبل های بادی تولید شده برای استراحت های سطحی در منزل، محل کار و حتی مسافرت ها بوده که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت مقرون بصرفه خود برخوردار می باشد. این نوع مبل بادی همانند دیگر همنوعان خود دارای حجم و وزن بسیار مناسب و کمی بوده به همین دلیل راه اندازی و استفاده از این کالا بسیار آسوده خواهد بود. طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی یک نفره به صورت تقریبا مربعی شکل بوده که از تکیه گاه بزرگ و استانداردی بهره مند است و همچنین تکیه گاه محصول به وسیله دریچه باد مجزایی راه اندازی شده و به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرند تا محلی راحت و نرم برای نشستن ایجاد کند. همچنین طراحی قسمت نشیمنگاه نیز به صورت مواج و گود بوده تا در زمان استفاده، بدن مصرف کننده را در خود جذب کند و باعث ایجاد راحتی شود.

مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه صورتی

لازم به ذکر است جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوعPVC  با رویه مخملی بوده و از ضخامت قابل قبولی برخوردار است و همچنین این بدنه در قسمت رویه خود از روکش درجه یک و ضد تعریقی برخوردار بوده تا علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن باعث جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان نیز شود. برای قسمت کفی مبل نیز از روکش طرح چرم به کار برده شده تا در برابر برخورد آب از مقاومت لازم برخوردار باشد و دچار افت کیفیت نشود. مبل بادی یک نفره دارای تکیه گاه صورتی با ارتفاع استاندارد یکی از مناسب ترین گزینه ها با قیمتی مقرون به صرفه بوده که با رویه مخمل امکان جلوگیری از تعریق بالا را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد. این کالا دارای وزن و حجم بسیار مناسب است که امکان راه اندازی و حمل در کمترین زمان را برای مشتری به ارمغان خواهد آورد. و محصولی بوده که دارای ضمانت نامه معتبر می باشد و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط کشور قابل عرضه خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره پشتی دار مخصوص
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای یک پشتی کوچک سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...