مبل بادی یک نفره سبز اینتکس

intex 68592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
11%
440,000
395,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره سبز اینتکس محصولی جذاب و جدید برای سال 2021 بوده که با ساخته شدن از جنس PVC و روکش طرح چرم از طراحی بسیار شیکی بهره می برد. یکی از مزیت های بسیار خوب این کالا داشتن تکیه گاه استاندارد و مواج برای این مبل بوده که این کالا را به یک گزینه مناسب برای استراحت های طولانی مدت شما تبدیل کرده است. علاوه بر تمامی این ها، این مبل با ساختاری مواج در قسمت رویی نشیمنگاه باعث می شود تا جریان هوا به راحتی در هنگام نشستن عبور کند و همچنین با تعرق ممانعت کند. همانطور که مشاهده می کنید بخش آخر یا لایه زیرین به گونه ای طراحی شده تحمل وزن این کالا را بر عهده داشته و فشار وارد شده را تحمل می کند که این مبل می تواند تا وزن 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. لازم به ذکر است تمامی بخش های این مبل به صورت یکدست و بهم چسبیده شده می باشند و امکان جدا کردن آن ها از یکدیگر وجود ندارد.

مبل بادی یک نفره سبز اینتکس

همچنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست سبز بوده که فوق العاده چشم نواز و زیبا می باشد. لازم به ذکر است این کالا تنها 1.5 کیلوگرم وزن داشته که بسیار کم و قابل جابجایی بوده است. این مبل بادی خوشرنگ یکی از سبک ترین و محصولات بادی برای استراحت های سطحی و تماشای تلویزیون و حتی بازی های رایانه ای شما بوده و بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار تولید شده است. شایان ذکر است این محصول نسبت به کیفیت خود دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز بوده که به همین دلیل فروش بالایی را نیز در بازار محصولات داشته است. این کالا به وسیله انواع پمپ های باد دستی یا برقی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) در کمترین زمان قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود. محصولی که با داشتن ضمانت نامه معتبر و گارانتی تعمیر توسط نمایندگی اینتکس قابل عرضه به سراسر کشور خواهد بود. 

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
ساختار رویهموج دار
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

مبل بادی یک نفره سبز اینتکس از خصوصیات منحصر به فرد تشکیل شده است تا افراد بتوانند از داشتن آن لذت ببرند و با خیالی آسوده آن را سفارش دهند. خرید این محصول برای استفاده در مکان های مختلف صورت می گیرد. به طوری که می توان آن را با خود به همراه داشت و در صورت مناسب بودن شرایط به نصب و راه اندازی آن اقدام نمود. راه اندازی مبل بادی نیز به ساده ترین روش صورت می گیرد و می توان از وجود آن بهره مند شد. مبل بادی یک نفره می باشد و از نشیمن و تکیه گاه طبی برخوردار است تا افراد بتوانند به راحتی بر روی آن قرار گیرند و ستون فقرات خود را از آسیب و درد و خستگی در امان نگه دارند. مبل بادی گزینه ای مناسب برای مطالعه در اوقات استراحت می باشد و تمامی شرایط برای داشتن آرامش را مهیا می کند. وزن کم محصول و داشتن خصوصیات منحصر به فرد در آن نیز سبب تشکیل بهترین فضا می شود و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. مبل بادی سازگار با تمامی رده های سنی می باشد و توسط آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه می توان گفت که محدودیت سنی برای استفاده از این محصول وجود ندارد. 

مبل بادی یک نفره سبز اینتکس

استفاده از مبل بادی در هر مکان

به دلیل امکان استفاده از این محصول در مکان های مختلف طرفداران زیادی تمایل به داشتن آن دارند و نسبت به خرید آن اقدام می کنند. این مبل بادی را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و نسبت به استفاده کردن از آن در محیط های مورد نیاز لذت برد. محصول دارای بدنه تاشو و قابل حمل می باشد که در صورت خالی بودن از باد ابعاد کمی دارد و فضای کمی را نیز اشغال می کند. وزن محصول نیز کم می باشد و قابلیت حمل آسان برای محصول وجود دارد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را سفارش داد و از محصول لذت برد. مبل بادی به روش آسان راه اندازی و نصب می شود و اماده استفاده می گردد. بنابراین در صورت مناسب بودن شرایط در محیط های مختلف افراد می توانند به راه اندازی آن در کم ترین زمان اقدام نمایند تا به سرعت یک محصول منحصر به فرد را برای استفاده داشته باشند. علاقه مندان می توانند از مبل بادی در منزل و محل کار و یا تفریحگاه ها و مسافرت استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند.

نحوه راه اندازی مبل بادی

بر روی بدنه تعدادی دریچه برای باد شدن وجود دارد که هر بخش مجزا از بخش دیگر راه اندازی می شود. دریچه ها دارای محفظه بوده اند تا از خروج باد جلوگیری کنند و همواره محصول را با استحکام بالا در اختیار استفاده کنندگان قرار دهند. این مبل بادی با پمپ باد دستی راه اندازی می شود و به سرعت می تواند به ساختار اصلی خود برسد. به همین خاطر است که امکان نصب آسان آن در هر مکان وجود دارد و می توان در کم ترین زمان این کار را انجام داد.

مبل بادی یک نفره سبز اینتکس

تحمل وزن بالا

فشار وارد بر بدنه که ناشی از وزن افراد می باشد سبب تغییر حالت برخی از محصولات می شود. اما در این مبل بادی مشکلی ایجاد نخواهد شد و می توان به راحتی آن را مورد استفاده افراد سنگین وزن قرار داد. بدنه دارای تحمل وزن بالا است و در صورت استفاده این افراد دچار آسیب نمی شود. همچنین دچار تغییر حالت نیز نخواهد شد و ظاهر خود را حفظ می کند. بنابراین مورد توجه این افراد نیز واقع شده است و می توان خرید محصول را برای آن ها انجام داد.

خرید آسان مبل بادی

جهت خرید آسان و ارزان مبل بادی مد نظر به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید تا محصول را با درجه کیفی بالا و اطمینان کامل خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...