مبل شنی استوانه ای با روکش پشمی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 120 CM
  • عرض: 120 CM
  • ارتفاع: 80 CM
6%
7,200,000
6,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی استوانه ای با روکش مازراتی با کیفیت و منحصر به فرد است که با داشتن طول عمر بالا توانسته به راحتی جایگاه ویژه ای پیدا کند. این مبل شنی دارای بدنه ای استوانه ای شکل است که می توان بر روی آن احساس راحتی کرد و همچنین می توان بهترین ساعات را بر روی آن سپری کرد. با این وجود است که دارای طرفداران زیادی می باشد که همگی برای داشتن بهترین محصول راحتی در طی سال های زیاد به سمت خرید آن کشیده می شوند. این دسته از مبل های شنی که دارای ساختار استوانه ای می باشند از قطر 120 برخوردار بوده که به نوبه خود ابعاد بزرگی را ایجاد کرده است. افرادی که از مبل شنی استفاده می کنند می توانند راحتی زیادی را کسب کنند و از داشتن آن لذت ببرند. این مبل شنی قابلیت جا به جایی آسان دارد و می تواند کاربرد زیادی را ایجاد کند. همچنین می تواند جزو ارزان ترین وسایل راحتی با ایجاد نشیمن طبی باشد و در نتیجه شرایط استفاده از آن آسان بوده است.

به این خاطر پر فروش می باشد و افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند. رویه بدنه دارای بهترین کیفیت است که ایجاد قابلیت ضد حساسیت بودن می کند همچنین دارای قابلیت ضد تعریق نیز می باشد که به دلیل وجود بدنه ای است که هوا را به راحتی به گردش در می آورد. مبل شنی مد نظر از یونولیت های خرد شده پر شده است و با این وجود قابلیت نرمی و لطافت و همچنین شکل پذیری بالا را نیز دارا می باشد. با قرار گیری بر روی محصول بدنه ساختار خود را تغییر می دهد و شبیه به فرم بدن افراد می شود. در این حالت استاندارد ترین حالت ممکن نصیب استفاده کننده می شود و می تواند آرامش و راحتی را به دست آورد. از این رو بدن دچار درد و خستگی نمی شود و در مقابل این عوامل از بدن زدوده می شود. کسانی که تمایل به خرید مبل شنی استوانه ای با روکش مازراتی دارند به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه کنند.

برند
SAEEDINTEX
طول
120 CM
عرض
120 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه پشمی
مواد داخلی مبل
الیاف و ابر
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...