مبل شنی استوانه ای با قطر 110

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • قطر: 110 CM
  • ارتفاع: 80 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
2,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی استوانه ای با قطر 110 یکی دیگر از طبی ترین محصولاتی است که با بدنه راحتی توانسته رضایت استفاده کنندگان را به خوبی جلب کند. این مبل شنی می تواند در بسیاری از مکان ها مورد استفاده آسان قرار گیرد که در نتیجه افراد زیادی به آن جذب می شوند. برای استفاده در منزل و محیط های کار که دارای اتاق استراحت می باشند این مبل شنی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. کسانی که قصد خرید یک وسیله راحتی با نشیمنی طبی و راحتی را دارند می توانند مبل شنی را خریداری کرده و از آن در نقاط مختلف منزل بهره مند شوند. همچنین این محصول قیمتی ارزان تر نسبت به سایر وسایل راحتی دارد و کمک می کند هر یک از کسانی که به دنبال نشیمن طبی می باشند خرید آن را انجام دهند. با این وجود است که این محصول جزو پر فروش ترین محصولات طبی و راحتی است و می تواند برای بهره مندی در موقعیت های مختلف مورد استفاده آسان قرار گیرد.

توجه به داشتن بدنه با کیفیت که در نتیجه استفاده از بهترین مواد اولیه است سبب می شود طول عمر و سازگاری ایجاد شود و بتوان از آن بهره گرفت. مبل شنی با ارتفاع 80 سانت برای استفاده تک نفره کاربرد دارد و مد نظر قرار گرفته است با این وجود تحمل وزن یک فرد را نیز دارد و می تواند برروی خود قرار دهند. داشتن محتویات داخلی که از نوع الیاف و یونولیت می باشد سازگاری محصول را دو چندان کرده است و دوام و طول عمر آن را افزایش می دهد. چرا که بهترین مواد داخلی برای مبل های شنی است و می توان از آن لذت برد. قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی نیز در تمامی مبل های شنی وجود دارد  و رضایت مخاطب را به دنبال دارد. جهت خرید مبل شنی استوانه ای با قطر 110 به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید و آن را ثبت نمایید.

برند
SAEEDINTEX
قطر
110 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...