مبل شنی استوانه ای بزرگ یک نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: CM 120
  • عرض: 120 CM
  • ارتفاع: 80
6%
7,200,000
6,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی استوانه ای بزرگ یک نفره بدنه ای با ابعاد بزرگ دارد که دارای قطر 140 سانتی می باشد. این محصول بی نظیر توانسته بهترین خصوصیات را شامل شود تا هر یک از علاقه مندان قادر به خرید آن و داشتن رضایت از محصول شوند. مبل شنی با ساختار استوانه ای شکل دارای ظرفیت تک نفره است و می تواند برای استفاده هر یک از افراد بهترین گزینه به حساب بیاید. در نتیجه محصولی سازگار و منحصر به فرد است و می توان با رضایت کامل خرید آن را انجام داد. این محصول بی نظیر و کاربردی از سری محصولات با دوام و راحتی می باشند که با ترکیبی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. از این رو رضایت مخاطب را جلب می کند و می تواند برای کسانی که به دنبال یک محصول بی نظیر هستند استفاده شود. مبل شنی مد نظر دارای دو بخش اصلی است که علاوه بر رویه آن محتویات داخلی بدنه را نیز تشکیل داده است.

محتویات داخلی در این نمونه از مبل های شنی از جنس الیاف و یونولیت است که با دوام ترین و سازگار ترین محتویات داخلی می باشد. به همین دلیل تمامی مزیت های مهم را شامل می شود و می توان از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد. مبل شنی ضد حساسیت و ضد تعریق است به طوری که در فصول گرم سال تمامی رده های سنی می توانند از آن بهره مند شوند. همچنین دارای قابلیت شستشوی بدنه نیز می باشد که در هنگام نیاز به راحتی تمیز می شود. تنها موردی که در خصوص مراقبت از مبل شنی حائز اهمیت است استفاده نکردن از آن در محیط های مرطوب می باشد تا بدنه آسیب نبیند و بتوان از وجود این مبل شنی در طی سال های زیاد بهره مند شد. با ورود اب و رطوبت قابلیت های محصول از بین می رود و باید مواد داخلی آن را تعویض نمود. اگر قصد خرید مبل شنی استوانه ای بزرگ یک نفره را دارید به فروشگاه محصولات اینتکس مراجعه کرده و محصول را در سبد خرید خود قرار دهید.

برند
SAEEDINTEX
طول
CM 120
عرض
120 CM
ارتفاع
80
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه پشمی
مواد داخلی مبل
ابر و الیاف درجه یک
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...