مبل شنی استوانه ای تک نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • قطر: 100 CM
  • ارتفاع: 80 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی استوانه ای تک نفره دارای خصوصیات منحصر به فردی است که می تواند در مکان های مختلف مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. این مبل شنی تشکیل شده از بدنه ای ضد حساسیت و ضد تعریق که دارای سازگاری زیاد می باشد و می تواند برای راحتی افراد در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود است که محصول را می توان به عنوان یک محصول سازگار با محیط معرفی کرد تا کسانی که تمایل به داشتن این موارد دارند نسبت به خرید اقدام کنند. به دلیل وجود قطر 100 سانتی در این مبل شنی محصول برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد که دارای بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق است و می توان در فصول گرم سال نیز از آن استفاده کرد. این مبل شنی رویه ای نرم و لطیف دارد که برای استفاده کودکان گزینه ای مناسب است.

مبل شنی استوانه ای تک نفره

علاوه بر این موارد به دلیل وجود بدنه ای که قابلیت شستشو دارد برای کودکان انتخاب می شود. بزرگسالان نیز می توانند این نشیمن راحتی را برای استفاده در زمان انجام فعالیت های مختلف انتخاب کنند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی استوانه ای با ظرفیت تک نفره توانسته اوقات خوشی را در شرایط استاندارد ایجاد کند که مورد توجه قرار گرفته است. برای شستشو دادن محصول بدنه از محتویات داخلی که از نوع الیاف و یونولیت می باشد تخلیه می شود و بدنه به تنهایی شستشو داده می شود. امکان شستشوی بدنه با انواع مواد شوینده وجود دارد و آسیبی به آن وارد نمی شود. همچنین آب گرم نیز ایجاد هیچ گونه آسیب و خرابی در بدنه نمی کند و طول عمر آن را به خطر نمی اندازد. در نتیجه تمامی موقعیت های استاندارد برای بهره مندی از این محصول مهیا است و می توان از آن لذت برد. به جهت خرید آسان مبل شنی استوانه ای تک نفره به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و آن را خریداری نمایید.

برند
SAEEDINTEX
قطر
100 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...