مبل شنی استوانه ای مدل بین بگ

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 110
  • عرض: 110
  • ارتفاع: 80
6%
3,800,000
3,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی استوانه ای مدل بین بگ بهترین محصولی است که می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد و از آن لذت برد. چرا که هر یک از بخش های تشکیل دهنده محصول قابلیت تعویض با مواد تازه و نو را دارد و می تواند محصولی با کاربرد اولیه را ایجاد سازد. داشتن راحتی زیاد و قابلیت انعطاف زیاد سبب شده است که این محصول بی نظیر جزو محبوب ترین وسایل راحتی شناخته شود که می توان آن را در محیط های مختلف مانند منزل و محل کار و باغ و ویلا مورد استفاده قرار داد. وجود محصول مورد نظر باعث امکان جایگزین کردن آن به جای سایر وسایل راحتی شده است که از قیمت زیادی برخوردار می باشند و برخی از افراد توانایی خرید آن را ندارند.

به همین خاطر قیمت محصول نقش مهمی در ایجاد طرفداران زیاد مبل شنی داشته است که دارای بدنه ای استوانه ای شکل با قطر 110 می باشد و ارتفاع 80 سانتی متری ان را تشکیل داده است. موادی که داخل بدنه را پر می کند از نوع ابر و الیاف است که قابلیت تعویض در زمان نیاز را دارد. به همین خاطر است که می توان این محصول منحصر به فرد را در نقاط مختلف استفاده کرد و با این وجود دیگر نیازی به سایر نشیمن های راحتی نیست. خانم های خانه دار در طی روز پس از انجام کار های روزمره نیاز به نشیمنی راحتی دارند که بر روی آن به استراحت بپردازند. مبل شنی مد نظر به عنوان بهترین گزینه برای این افراد شناخته شده است که دارای رنگبندی متنوع می باشد و می توان با توجه به سلیقه خود محصول را مورد خریداری قرار داد. سفارش و خرید مبل شنی استوانه ای مدل بین بگ با رنگ دلخواه تنها از فروشگاه محصولات اینتکس انجام می شود که تمامی محصولات را در نهایت کیفیت و مرغوبیت بدنه ساخته است و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند.

برند
SAEEDINTEX
طول
110
عرض
110
ارتفاع
80
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل
ابر و الیاف درجه یک
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...