مبل شنی اورجینال با بدنه سوسیسی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی اورجینال با بدنه سوسیسی بهترین گزینه ای است که می توان از آن در منزل استفاده کرد و در موقعیت های مختلف آن را به کار برد. این مبل شنی رویه ای نرم و لطیف دارد که به دلیل استفاده از بهترین پارچه می باشد. همچنین بدنه ای منعطف دارد که قابلیت شکل پذیری بالایی دارد. به دلیل وجود محتویات داخلی این محصول که از نوع الیاف و یونولیت می باشد. این نمونه از محصولات از بهترین مواد داخلی تشکیل شده اند که سازگاری و طول عمر بالا دارد و با استفاده مداوم دچار تغییر حالت نمی شود. الیاف و یونولیت برای مدت زمان طولانی انعطاف پذیری محصول را حفظ می کنند و با استفاده طولانی مدت دچار تغییر حالت نمی شود. در نتیجه برای محصولاتی که از اهمیت زیادی برخوردار هستند و اصل و اورجینال می باشند از این مواد استفاده می کنند.

مبل شنی اورجینال با بدنه سوسیسی

مبل شنی مد نظر نیز به دلیل اورجینال بودن تشکیل شده از چنین مواد داخلی می باشد تا بتوان از وجود آن بهره مند شد و توانست برای مدت زمان طولانی بهترین اوقات را به دست آورد. مبل شنی برای استفاده در مکان های مختلف ساخته شده است اما بیش ترین کاربردی که دارد در مقابل تی وی بوده است تا افراد بتوانند در زمان استراحت خود از آن استفاده کنند. نشیمنی که به وسیله این محصول ایجاد می شود می تواند رضایت را برای افراد مهیا کند و برای آن ها کاربرد زیادی داشته باشد. به هر حال این محصول جزو محبوب ترین وسایل راحتی و طبی می باشد که با قیمتی مناسب ارائه شده است تا با پرداخت هزینه کم بتوان بهترین موقعیت را نصیب خود و سایر اعضای خانواده خود کرد. کسانی که تمایل به خرید مبل شنی اورجینال با بدنه سوسیسی دارند ابتدا می بایست به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را وارد سبد خرید خود کنند و با این ثبت خرید خود را نهایی نمایند.

طول 160 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...