مبل شنی اورجینال بزرگ

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 180 CM
  • قطر: 90 CM
  • ظرفیت: 2 تا 3 نفر
3,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی اورجینال بزرگ از سری محصولات تولید شده در نمایندگی اینتکس است که در درجه کیفی بالایی قرار گرفته است. به همین خاطر می توان آن را برای استفاده در مدت زمان طولانی مد نظر قرار داد و از آن بهره مند شد. مبل شنی می تواند با بدنه اصل و منحصر به فرد خود برای افراد بهترین موقعیت و شرایط را ایجاد سازد تا در نهایت قادر به استفاده طولانی مدت از آن باشند. با این وجود است که محبوبیت مبل شنی مد نظر در مقایسه با سایر محصولات زیاد است و می توان از آن بهره گرفت. بهترین رویه و بهترین مواد اولیه شامل مبل شنی اورجینال بزرگ شده است که دارای طول 180 سانتی متری می باشد. این بدنه بزرگ و جادار برای استفاده یک یا دو فرد در نظر گرفته شده است تا در نتیجه بتوان با توجه به نیاز و شرایط خود محصول را به کار گرفت.

مبل شنی اورجینال بزرگ

با قرار دادن مبل شنی مد نظر در مکان های دلخواه افراد در طی روز به آن مراجعه کرده و بر روی آن استراحت می کنند. به این ترتیب هر هم می توان آن را در اتاق خواب قرار داد و هم در اتاق نشیمن و یا در نزدیکی آشپزخانه از آن استفاده کرد. به هر حال هر یک از کسانی که خرید مبل شنی مد نظر را انجام می دهند آن را برای رسیدن به آرامش می خواهند و مدت زمان طولانی از آن استفاده می کنند. مبل شنی اورجینال بزرگ با قیمت مناسبی که دارد می تواند جایگزین وسایل راحتی و طبی دیگر در منزل شود که تنها از فروشگاه سعید اینتکس سفارش داده می شود. همچنین می توان آن را با توجه به سلیقه خود از سایت فروشگاه اینتکس خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. کسانی که تمایل به داشتن این محصول دارند اما وقت و موقعیت مراجعه حضوری به فروشگاه را ندارند به روش غیر حضوری و مراجعه به سایت اکتفا می کنند.

برند
SAEEDINTEX
طول
180 CM
قطر
90 CM
ظرفیت
2 تا 3 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسپین
مواد داخلی مبل
الیاف و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...