مبل شنی اورجینال قطر 100

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی اورجینال قطر 100 جدید ترین مدل محصولات طبی و راحتی است که با کیفیت بالا برای استفاده افراد مختلف مد نظر قرار می گیرد و می تواند بیش ترین میزان رضایت را برای افراد ایجاد سازد. مبل شنی رویه ای لطیف و زیبا دارد که داخل آن از محتویات داخلی از نوع ابر و الیاف تشکیل شده است. به همین خاطر است که می تواند لطافت زیادی داشته باشد و تایم طولانی از آن استفاده کرد. مبل شنی اورجینال قطر 100 به صورت تک نفره برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد و می تواند در مکان هایی مانند منزل و اتاق خواب افراد استفاده شود. همچنین کسانی که در محیط کار دارای اتاق استراحت می باشند نیز می توانند این مبل شنی را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرند. بدنه دوام و طول عمر زیادی دارد که برای داشتن نشیمنی راحتی و طبی استفاده می شود و می توان آن را در زمان مطالعه و یا موارد این چنینی استفاده کرد.

محتویات داخلی محصول از کیفیت بالا برخوردار می باشند اما با استفاده از این محصول در زمان های مختلف بدنه دچار آسیب می شود و انعطاف خود را از دست می دهد. با مشاهده این موارد می توان محتویات داخلی محصول را با مواد تازه تعویض نمود و مجدد بدنه را با انعطاف زیاد مورد استفاده قرار داد. مبل شنی بدنه ای اصل و اورجینال دارد که می تواند سازگاری زیادی از خود نشان دهد و جزو با کیفیت ترین محصولات طبی و راحتی باشد که به جای وسایل گران قیمت خریداری می شود. جایگزین شدن این محصول به جای مبل های گران قیمت به صرفه خواهد بود و مزیت های متعددی را در پی دارد. به همین خاطر پر فروش و محبوب می باشد و می تواند لذت حضور بر روی نشیمنی راحتی را ایجاد سازد. کسانی  که تمایل به داشتن مبل شنی اورجینال قطر 100 دارند می توانند به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و از آن بهره مند شوند.

قطر 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و ابر
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...