مبل شنی اورجینال نوجوان

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی اورجینال نوجوان ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که سازگاری زیادی از  خود نشان می دهد و می توان از آن بهره کافی را برد. این مبل شنی به منظور جایگزین شدن به جای وسایل راحتی دیگر ساخته شده است که بیش ترین میزان کارایی را ایجاد می کند و می تواند به راحتی برای افراد موقعیت دلخواهی را فراهم سازد. با داشتن این مبل شنی رده سنی نوجوان قادر خواهند بود در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم از آن استفاده کنند و بر روی سطحی راحتی و طبی قرار گیرند تا دچار مشکل نشده و شرایط برای جلوگیری از کمر درد فراهم شود. به این صورت مبل شنی مورد توجه قرار گرفته است و جزو پر فروش ترین محصولاتی است که امروزه می توان آن را به عنوان یک وسیله دائمی مورد استفاده قرار داد. خرید این محصول با هزینه کم صورت می گیرد. چرا که بدنه ساده می باشد و تنها از دو بخش اصلی که یکی رویه و یکی مواد داخلی است تشکیل شده است.

 به همین خاطر است که در مقایسه با سایر وسایل طبی و راحتی از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد. سازگاری بدنه در زمان نیاز به شستشوی بدنه سبب شده است که افراد بتوانند آن را در زمان نیاز شستشو دهند. محتویات داخلی که از نوع ابر و الیاف می باشد در زمان شستشو تخلیه می شود و می توان بدنه خالی از مواد را شستشو داد. در زمانی که بدنه خشک شود دیگر آماده بهره برداری و پر کردن می شود و می توان به راحتی محصول را برای استفاده اماده کرد. به دلیل این گونه موارد افراد می بایست از برخورد آب و رطوبت به مبل شنی جلوگیری کنند تا محصول آسیب ندیده و محتویات نیز در سلامت کامل آماده بهره برداری باشند. اگر تمایل به داشتن مبل شنی اورجینال نوجوان دارید و قصد خرید آن با اطمینان از کیفیت بالا را دارید می توانید محصول را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس سفارش دهید.

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل ابر و الیاف
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...