مبل شنی اورجینال 7 پر یک نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 105 CM
  • عرض: 105 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
2,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی اورجینال 7 پر یک نفره ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که سازگار ترین نشیمن را برای استفاده افراد مهیا کرده است. این نشیمن راحتی و طبی توانسته افراد را از سایر وسایل راحتی و گران قیمت بی نیاز سازد تا در نتیجه دیگر نیازی به خرید سایر محصولات وجود نداشته باشد. مبل شنی بدنه ای اصل و اورجینال دارد که می تواند بهترین لحظات را ایجاد سازد و برای کسانی که به دنبال آرامش می باشند استفاده می شود. بدنه گرد و منعطف مبل شنی و داشتن تحمل وزن بالا و مقاومت در برابر فشار و ضربه سبب شده است که این محصول جزو بهترین و منحصر به فرد ترین محصولات راحتی شناخته شود و برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد. علاوه بر این موارد بدنه دارای قابلیت های ضد تعریق و ضد حساسیت است تا در نتیجه بتوان آن را برای بسیاری از افراد مورد استفاده قرار داد. از این رو کودکان که دارای پوست های حساس می باشند نیز می توانند از این محصول استفاده کرده و از آن لذت ببرند.

همچنین به دلیل داشتن قابلیت ضد تعریق افراد می توانند در فصول گرم سال نیز این محصول را مورد استفاده قرار دهند تا لذت قرار گیری بر روی نشیمنی راحت را از دست ندهند. مبل شنی مد نظر از بدنه ای تشکیل شده است که محتویات داخلی آن ابر و الیاف می باشد. این محتویات به دلیل ریز بودن و نرم بودن قابلیت هایی نظیر منعطف بودن و شکل پذیری بالا را ایجاد کرده است که در نهایت می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد. تمامی مزیت های گفته شده قابل توجه خریداران قرار می گیرد تا در بسیاری از موارد بتوانند این مبل شنی را مورد استفاده قرار دهند. مبل شنی اورجینال 7 پر یک نفره با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه مرکزی اینتکس موجود است که علاقه مندان می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

برند
SAEEDINTEX
طول
105 CM
عرض
105 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و ابر
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...