مبل شنی با طول 120 سوسیسی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 120 CM
  • عرض: 80 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
1,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی با طول 120 سوسیسی بهترین محصول طبی است که دارای بدنه منعطف می باشد و می توان از آن بهره مند شد. ساختار تشکیل دهنده مبل شنی ساده می باشد اما این ساختار ساده توانایی ایجاد مزیت های متعدد را دارد و می تواند برای بهره مندی در موقعیت و مکان های گوناگون استفاده شود. به هر حال این محصول منحصر به فرد و خاص پر فروش می باشد و کسانی که به سمت داشتن آن کشیده می شوند لحظات خوبی را تجربه می کنند. علاوه  بر این موارد محصول می تواند سطحی بی نقص و حرفه ای را ایجاد کند تا در نتیجه بتوان در موقعیت های مختلف از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی قابلیت جا به جایی آسان دارد و می توان آن را بر روی سطوح صاف کشاند. به این ترتیب در زمان جا به جایی موقعیت محصول در منزل به راحتی افراد قادر به تغییر مکان آن دارند و می توانند محصول را در موقعیتی دیگر مورد استفاده قرار داد.

مبل شنی با طول 120 سوسیسی

محصول مورد نظر دارای بدنه ای با رویه با کیفیت و ضد حساسیت است که در زمان قرار گیری طولانی مدت پوست های حساس را دچار عارضه نخواهد کرد و مشکلی برای استفاده کنندگان ایجاد نمی کند. علاوه بر این موارد محتویات داخلی محصول که الیاف و ابر می باشند سبب ایجاد انعطاف در محصول شده است و در واقع دلیل انعطاف بدنه می باشد. به هر حال این محصول بی نظیر و خاص بدون ایجاد هر گونه آسیب و مشکل قادر به استفاده در مدت زمان طولانی است و همچنین قابلیت تعویض بدنه و یا تعویض محتویات داخلی آن وجود دارد. از این رو بدنه در زمان لازم شارژ می شود و می تواند مجدد با قابلیت های اولیه مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید مبل شنی با طول 120 سوسیسی تنها می توان به نمایندگی محصولات اینتکس مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب برای خرید ثبت نمود.

برند
SAEEDINTEX
طول
120 CM
عرض
80 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...