مبل شنی بزرگ با روکش مخمل

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 1 CM
  • عرض: 1 CM
  • ارتفاع: 80 CM
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ با روکش مخمل بهترین گزینه جهت استفاده در منزل می باشد که در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب مورد استفاده راحت قرار می گیرد. این مبل شنی در نهایت کیفیت ساخته شده است که به دلیل استفاده از ترکیبات با کیفیت می باشد. به این ترتیب هر یک از کسانی که به داشتن مبل شنی نیاز دارند می توانند خرید آن را انجام داده و از داشتن آن لذت ببرند و بتوانند در بسیاری از مواقع از آن بهره مند شوند. مبل شنی بدنه ای استوانه ای شکل دارد که با قطر 160 سانتی می تواند برای استفاده دو فرد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین ارتفاع استاندارد آن که 80 سانتی متر می باشد می تواند بهترین شرایط و استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد مهیا سازد. با این وجود است که مبل شنی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که مورد توجه افراد قرار می گیرد و می توان آن را در منزل به کار برد. رویه محصول از جنس بهترین مخمل است که ایجاد قابلیت ضد حساسیت می کند. قابلیت ضد حساسیت توانسته رضایت مخاطب را به بهترین شکل ایجاد کند و تشکیل یک محصول محبوب را کند.

بدنه قابلیت شستشو نیز دارد به طوری که می توان آن را تخلیه کرد و به تنهایی در داخل مواد شوینده مختلف شستشو داد. در نتیجه در هر زمان که لک و کثیفی بر روی بدنه باشد می توان آن را به سرعت تمیز کرد و از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر دارای موادی در داخل خود است که از نوع ابر و الیاف می باشد. این مواد می تواند نرمی و لطافت محصول را ایجاد کند و در نتیجه بتواند برای استفاده و بهره مندی طولانی مدت به کار برود. هر یک از کسانی که به دنبال خرید وسایل طبی و راحتی هستند باید بدانند که مبل شنی مزیت های زیادی دارد که در مقابل پرداخت هزینه کم خریداری می شود. به همین خاطر بهترین گزینه به حساب می آید که در نمایندگی اینتکس موجود بوده و به این طریق خریداری می شود.

برند
SAEEDINTEX
طول
1 CM
عرض
1 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
یک نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان سشتشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...