مبل شنی بزرگ دو نفره اصل

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • قطر: 160 CM
  • ارتفاع: 80 CM
  • ظرفیت: 2 نفر
3,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ دو نفره اصل پر فروش و منحصر به فرد است و توانسته رضایت مخاطب را به بهترین شکل جلب کند. این محصولبی نظیر و طبی در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت استفاده در نقاط مختلف منزل را دارد. به دلیل وجود دوخت های محکم در تشکیل روکش محصول مقاومت زیادی ایجاد شده است که در سازگاری بدنه نقش مهمی دارد. به هر حال بدنه بدون هر گونه درز و شکافی برای استفاده و بهره برداری افراد آماده می باشد و می تواند رضایت افراد را به دست آورد. در زمانی که مبل شنی طراحی و تولید شده است افراد خرید آن را انجام می دهند و کم تر به سراغ خرید مبل های گران قیمت و راحتی می روند. چرا که با قیمت مناسب می تواند مزیت های زیادی را به دست آورد که ساعات خوشی را برای آن ها رقم می زند و می تواند به جهت داشتن استراحت های روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

بدنه بزرگ و جادار محصول برای استفاده دو نفره افراد آماده می باشد که در نتیجه می توان آن را به صورت درازکش برای یک فرد نیز استفاده کرد. به این ترتیب هر یک از کسانی که به داشتن یک نشیمن راحتی نیاز دارند تا کارهای روزمره مانند مطالعه و تماشای فیلم و مانند این ها را بر روی آن انجام دهند. در هر صورت به دلیل نرمی و لطافتی که در این محصول وجود دارد و داشتن محتویات داخلی که از نوع الیاف و یونولیت می باشد افراد می توانند آن را در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار دهند و از آن رضایت داشته باشند. این محصول بی نظیر دارای قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالا است و می تواند سازگاری و طول عمر بالا را مهیا کند. چنانچه تمایل و قصد خرید مبل شنی بزرگ دو نفره اصل را دارید می توانید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را به صورت غیر حضوری سفارش دهید و یا به صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه نمایید.

برند
SAEEDINTEX
قطر
160 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
2 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...