مبل شنی بزرگ سوسیسی طول 160

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 160 CM
  • عرض: 80 CM
  • ظرفیت: 2 نفر
3,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ سوسیسی طول 160 برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی است که می توان آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. به دلیل داشتن بدنه ضد حساسیت تمامی رده های سنی قادر به استفاده از آن می باشند که کودکان نیز شامل آن می شوند. ابعاد مبل شنی دارای قطر 90 سانتی متر و طول 160 سانتی متر است که محصولی بزرگ و جادار را ایجاد می کند و می تواند برای استفاده یک فرد و یا دو فرد مد نظر قرار گیرد. از محتویات داخلی مبل شنی می توان به مواد یونولیتی داخل آن اشاره کرد که به صورت شن در آمده و قابلیت های زیادی را ایجاد کرده اند. قابلیت هایی نظیر منعطف بودن و شکل پذیری بالا از جمله این موارد می باشد که ساختار ساده مبل شنی را محبوب رده های سنی مختلف کرده است. بدنه قابلیت شستشوی آسان دارد به طوری که باید از محتویات داخلی تخلیه شود و به صورت مجزا در مواد شویینده شستشو شود.

مبل شنی بزرگ سوسیسی طول 160

این بدنه در داخل ماشین لباسشویی نیز شستشو داده می شود و می توان به سرعت بدنه تمیزی را به دست آورد. پس از اطمینان از خشک شدن رویه محصول مواد آن در داخل بدنه پر می شود و می تواند مبل شنی را مجدد مورد استفاده قرار داد. به دلیل عدم برخورد آب و رطوبت به محتویات داخلی محصول باید نسبت به خشک شدن آن اطمینان داشت. چرا که با این گونه موارد شن های یونولیتی به هم می چسبند و جمع می شوند و در نهایت کارایی خود را از دست می دهند. از این رو مبل شنی دیگر نرم و منعطف نخواهد بود و باید مواد داخلی آن تعویض شود. این مواد به صورت مجزا در فروشگاه های مبل شنی موجود است و به راحتی خریداری می شود. مبل شنی بزرگ سوسیسی اصل جزو محصولات راحتی و ارزان قیمت می باشد که با کارایی زیاد و مزیت های مختلف از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری می شود.

برند
SAEEDINTEX
طول
160 CM
عرض
80 CM
ظرفیت
2 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...