مبل شنی بزرگ مدل پرنس

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ مدل پرنس بهترین گزینه برای به آرامش رسیدن افراد است که می توانند به وسیله آن اوقات خوشی را سپری کنند. این محصول دارای بدنه ای با مزیت های متعدد است که قابلیت های مختلف را شامل می شود. مهم ترین مزیتی که در این محصول حائز اهمیت است وجود بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد که بهترین شرایط را برای استفاده در طول عمر بالا مهیا می کند. مبل شنی بدنه ای بزرگ و جادار دارد تا افرادی که از محصول استفاده می کنند بتوانند آرام و راحت باشند. در بخش پشتی آن تکیه گاهی بلند و استوار وجود دارد که می توان کمر را در موقعیت استاندارد قرار دهد و برای آن ها بهترین موقعیت باشد. این محصول بی نظیر ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که کیفیت بالایی دارد و سازگاری زیادی از خود نشان می دهد. از این رو این محصول برای استفاده مداوم در نقاط مختلف منزل به کار می رود که در باغ و ویلا نیز مورد استفاده آسان قرار خواهد گرفت.

در این صورت است که هر یک از این موارد در مبل شنی جای گرفته است که با پرداخت هزینه کم می توان آن را به دست آورد و جایگزین مبل های راحتی دیگر کرد که قیمت خرید آن زیاد تر می باشد. این محصول دارای روکش با کیفیت است که تنوع رنگبندی دارد و می توان هر یک از رنگ های آن را برای خرید انتخاب کرد. به این صورت افراد می توانند مبل شنی مورد علاقه خود را با رنگ دلخواه سفارش دهند و نشیمنی راحتی و منحصر به فرد با توجه به نیاز افراد را خریداری کنند. تمامی مزیت های موجود در مبل شنی برای به آرامش رسیدن افراد است و می تواند آن ها را به بهترین شکل در شرایط استاندارد قرار دهد تا دچار خستگی نشوند و از ساختاری استاندارد برخوردار شوند. هر یک از کسانی که قصد خرید مبل شنی بزرگ مدل پرنس را دارند به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنند.

قطر 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل ابر و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...