مبل شنی بزرگ چرم پشتی دار

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 110 CM
  • عرض: 110 CM
  • ارتفاع: 110 CM
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ چرم پشتی دار بهترین محصولی است که دارای ظاهری جذاب و زیبا می باشد و می توان آن را به عنوان یک وسیله در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد. اغلب افراد تمایل به داشتن وسایل چرم دارند و سعی دارند در نقاط مختلف منزل و یا در باغ و ویلا نیز این محصول را با رویه چرم داشته باشند. محصولات راحتی که دارای رویه چرم می باشد می بایست مزیت های زیادی داشته باشند تا افراد در زمان استفاده دچار مشکل نشده و بتوانند بهترین موقعیت را تجربه کنند. با این وجود خرید مبل شنی که دارای بدنه چرم می باشد محبوبیت زیادی دارد که در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از وجود آن بهره مند شد. این محصول بدنه ای بزرگ و جادار دارد که با مدل پرنس دارای تکیه گاه بلند و محکم نیز می باشد.

مبل شنی مد نظر دارای مواد داخلی از جنس یونولیت های خرد شده است تا نرمی و لطافت زیادی را ایجاد کند و بتوان بر روی آن ساعات طولانی قرار گرفت. مزیت داشتن این محصول علاوه بر داشتن کیفیت بالا و سازگاری زیاد و لطافت و نرمی این است که با هزینه کم بهترین گزینه خریداری می شود. در واقع می توان هزینه کمی پرداخت کرد اما در مقابل بهترین کیفیت و بالاترین طول عمر را به دست آورد که مورد توجه افراد است و به آن نیاز دارند تا در طی روز به استراحت بپردازند. این مبل شنی بدنه ای بزرگ و جادار و راحتی دارد که با داشتن تکیه گاه بلند ستون فقرات را احاطه کرده است و می تواند از بروز کمر درد و درد در ناحیه ستون فقرات جلوگیری کند. به هر ترتیب مبل شنی توجه عده زیادی را جلب کرده است که تمایل به داشتن ان دارند و بیش ترین کاربرد و استفاده را برای آن ها دارا می باشد. اگر قصد خرید مبل شنی بزرگ چرم پشتی دار را دارید از فروشگاه اینتکس محصول را سفارش دهید.

برند
SAEEDINTEX
طول
110 CM
عرض
110 CM
ارتفاع
110 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
چرم مصنوعی
آستر داخلی
ندارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...