مبل شنی بزرگ گرد طبی 9 پر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: 120 CM
  • عرض: 120 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
2,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ گرد طبی 9 پر با دوام ترین بدنه و سازگار ترین محصولی است که می توان آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. داشتن این محصول سبب شده است که افراد مختلف در مکان های گوناگون نشیمنی راحتی را داشته باشند که بر روی آن قادر به نشستن و یا دراز کش باشند. از این رو کاربرد زیادی دارد که در زمان استفاده هم به حالت نشسته و هم به صورت درازکش مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول دلخواه بدنه ای با رویه های مختلف دارد که رنگ های متنوعی را تشکیل داده اند. تا کسانی که به این محصول علاقه دارند بتوانند نسبت به خرید محصول دلخواه خود اقدام کنند. محتویات داخلی این محصول تشکیل شده از موادی که از ابر و الیاف می باشند. این مواد کیفیت بالایی دارند و ایجاد انعطاف و شکل پذیری در محصول می کند. به این ترتیب تمامی خصوصیات منحصر به فردی که در مبل شنی وجود دارد ناشی از وجود چنین مواد داخلی می باشد.

مبل شنی بزرگ گرد طبی 9 پر

هر یک از کسانی که تمایل به داشتن نشیمن راحتی دارند این محصول را مد نظر قرار می گیرند و نسبت به خرید نمونه های متنوع از مبل شنی با بدنه 9 پر اقدام می کنند. این رویه و بدنه محکم و مقاوم است و می تواند در برابر فشار و ضربه تحمل زیادی از خود نشان دهد. از این رو یکی از بهترین گزینه از محصولات با کیفیت و با طول عمر بالا می باشد و می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. مبل شنی بزرگ گرد طبی 9 پر سازگار و خاص است و می تواند بدون ایجاد حساسیت و تعریق برای استفاده در نقاط مختلف و فصول مختلف سال کاربرد داشته باشد. به این صورت رضایت مخاطب را جلب می کند و بهترین شرایط را مهیا می سازد. به جهت خرید آسان مبل شنی بزرگ گرد طبی 9 پر به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب سفارش دهید.

برند
SAEEDINTEX
طول
120 CM
عرض
120 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف و ابر
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...