مبل شنی بزرگ 180 سانتی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ 180 سانتی به تازگی طراحی و تولید شده است که بدنه ای بزرگ را تشکیل داده است تا کسانی که به دنبال آرامش و راحتی در طی روز می باشند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. این مبل شنی با بهترین مواد اولیه ساخته شده است که قابلیت های مختلف را ایجاد کرده است. مهم ترین قابلیتی که شامل این محصول می شود داشتن بدنه ای با شکل پذیری و نرمی بالا است تا بتوان از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد. کسانی که تمایل به قرار گیری در حالت نشسته بر روی این محصول دارند می توانند به صورت تک نفره و یا دو نفره از آن استفاده نمایند. این محصول با نشستن افراد بر روی خود تغییر شکل می گیرد و دچار فرو رفتگی در مرکز خود می شود. از این رو می توان بهترین اوقات را به دست آورد و از آن بهره مند شد.

مبل شنی بزرگ 180 سانتی

پس از بر خاستن افراد از روی مبل شنی بدنه به حالت اولیه برمی گردد و می توان آن را در دکوراسیون محیط های اسپرت مورد استفاده قرار داد. برخی از افراد ترکیب اتاق خواب خود را با مدل اسپرت طراحی کرده اند که استفاده از مبل شنی در این ساختار بهترین امر می باشد. بر روی مبل شنی که دارای طول 180 سانتی متر می باشد امکان قرار گیری به صورت درازکش نیز وجود دارد که در نتیجه می توان از این موقعیت استفاده های لازم را به عمل آورد. در داخل بدنه موادی وجود دارد که ترکیبی از یونولیت و ابر می باشد. این مواد در کنار هم توانسته نرمی و راحتی زیادی را ایجاد کند تا استفاده کنندگان تمایل به استفاده طولانی مدت از محصول پیدا کنند. خرید مبل شنی بزرگ 180 سانتی تنها از فروشگاه بزرگ اینتکس امکان پذیر است که محصول را با کیفیت اصل و قیمت مناسب ارائه می دهد.

طول 180 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل ابر و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...