مبل شنی بزرگ 9 پر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ 9 پر بهترین محصول طبی و راحتی است که می تواند به عنوان یک نشیمن دائمی در منزل و محیط های دیگر استفاده شود. بدنه به اندازه ای بزرگ است که می تواند برای درازکش و نشستن افراد مد نظر قرار گیرد و برای آن ها بهترین کاربرد را داشته باشد. همچنین کسانی که تمایل به داشتن این محصول بزرگ دارند می توانند به همراه دوستان خود نیز بر روی آن قرار گرفته و از آن لذت ببرند. بدنه بزرگ محصول مقاومت زیادی در برابر فشار و ضربه دارد و در نتیجه می تواند برای افراد سنگین وزن نیز مورد استفاده قرار گیرد و در برابر بازی های مهیج نیز مقاومت دارد. به این صورت برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد و می توان آن را در بخش های مختلف منزل قرار داد. در منزل و در دکوراسیون داخلی نقاط مختلف آن می توان محصول را استفاده کرد چرا که رنگ بدنه محصول با توجه به سلیقه افراد انتخاب می شود و در نتیجه با رنگ محیط و دکور هماهنگ می شود.

مبل شنی بزرگ 9 پر

به این ترتیب تمامی شرایط برای داشتن یک محیط بی نقص و حرفه ای و زیبا فراهم است که با خرید مبل شنی بزرگ 9 پر ایجاد می شود. محتویات داخلی بدنه از یونولیت های خرد شده می باشد و می توان آن را در زمان نیاز شارژ کرد. به این شکل که با وجود زیپی که بر روی بدنه قرار دارد محتویات تخلیه می شود و می توان آن را با محتویات جدید تعویض نمود. خرید این شن های یونولیتی از نمایندگی ها انجام می شود که قیمت مناسبی دارد و می تواند برای بهره مندی افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. با شارژ بدنه محصول مجدد دارای انعطاف اولیه می شود که راحتی زیادی را برای نشستن و یا دراز کش مهیا می کند. از این رو به عنوان یک محصول منحصر به فرد شناخته شده است. کسانی که تمایل به خرید مبل شنی بزرگ 9 پر دارند تنها می توانند از نمایندگی سعید اینتکس سفارش دهند.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...